ویلچر ساده ویلچر برقی طب تاج

ویلچر ساده ویلچر برقی طب تاج

دسته: لوازم وکالا > تجهیزات پزشکی

استان: تهران

خرید و فروش ویلچر ( Wheelchairs ) ، اجاره ویلچر با قیمتی بسیار مناسب

آز طب بهترین فروشنده و خریدار ویلچر برقی ، با خرید ویلچر برقی یک تشک بادی مخصوص ویلچر به عنوان هدیه به شما داده می شود .

انواع ویلچر برقی که در این فروشگاه عرضه می شود :
•ویلچر برقی مبله با قیمت سه میلیون تومان – مجهز به دو موتور و 1 عدد باتری شارژی – بسیار زیبا و محکم
•ویلچر برقی تاشو با قیمت سه میلیون تومان که در این ویلچر امکان جداسازی باتری و همچنین تاشدن آن وجود دارد که به حمل و نقل و جابجایی آن بسیار کمک می کند . دارای وزن کم و بسیار محکم .
•فروش ویلچر برقی سروو موتور (servo motor ) که قیمت آن یک میلیون پانصد هزار تومان می باشد .
•فروش ویلچر برقی با امکان تغییر ارتفاع و تخت شو – امکان تغییر ارتفاع پا و خوابیدن کمر – از ویژگی های قابل توجه این نوع ویلچر می توان به استحکام ، زیبایی ، چرخ های قابل حرکت بر روی هر نوع سطح یا شیب اشاره نمود که به راحتی قادر به تحمل وزن تا صد و بیست کیلو می باشد . این محصول تولید کشور تایوان بوده و با قیمت 7500000 تومان به فروش می رسد .
•فروش ویلچر ساده تاشو که به راحتی امکان جابجایی آن به وجود دارد . از نظر ظاهری بسیار زیبا بوده و به منظور استفاده در منزل ، خارج از منزل و مسافرت طراحی و تولید می شود . قیمت این محصول دویست و هشتاد هزار تومان می باشد .
•فروش ویلچر ارتوپدی که به راحتی امکان تاشدن ان وجود داشته و می توان دسته ها و پای ان را جدا کرد . بسیار محکم بوده و از نظر وزنی سبک می باشد . از دیگر ویژگی های آن ضد زنگ بودن ان می باشد که می تواند تا وزن صد کیلو را تحمل کند . قیمت این محصول سیصد و پنجاه هزار تومان می باشد .

شما می توانید جهت مشاوره رایگان به منظور خرید محصول مورد نظر ، همچنین خرید ویلچر دست دوم با ما تماس بگیرید .

** بهترین قیمت ویلچر برقی را از ما بخواهید **




اطلاعات تماس

نام   فرشاد امامقلی
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://www.tebtaj.ir/
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ ۰۶:۱۲:۳۷
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۲/۰۶ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   442
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,ویلچر,ساده,برقی,تاج,ویلچر ساده,ویلچر برقی,خرید و فروش ویلچر,فروش ویلچر,اجاره ویلچر,فروشنده ویلچر,خریدار ویلچر برقی,خرید ویلچر برقی,تشک بادی ویلچر,ویلچر برقی مبله,ویلچر برقی سروو موتور,فروش ویلچر برقی ارتوپدی,خرید ویلچر دست دوم,قیمت ویلچر برقی,ویلچر ساده ویلچر برقی طب تاج





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام