میکرودرم ابریژن خانگی

میکرودرم ابریژن خانگی

دسته: لوازم وکالا > تجهیزات پزشکی

استان: خراسان رضوی

با دستگاه های میکرودرم ابریژن خانگی میتوانید پلینگ کامل صورت خود و اطرافیانتان را در منزل انجام دهید.
( Microdermabrasion )

این دستگاه ساده شده دستگاه های پزشکی ست که برای استفاده خانگی به صورت کاملا بهداشتی و با کاربردی آسان طراحی شده ؛ دستگاه میکرودرم ابریژن برای پیلینگ یا لایه برداری پوست ، رفع چین و چروکهای ظریف ، اسکارهای جراحی و آکنه و استریاهای حاملگی و پوستی استفاده میشود و درصورت استفاده صحیح و مدام میتواند تا 3درجه رنگ پوست را روشن تر کند. میکرودرم ابریژن را در نواحی صورت، گردن،بازوها و آرنج ها می توان بکاربرد.

برخلاف پیلینگ، میکرودرم عوارض کمتری دارد و فرد بعد از آن فقط دچار قرمزی اندک می شود. در کل، استفاده از این روش ها چون باعث افزایش ضخامت و افزایش میزان ساخت و ساز کلاژن در بافت زیرین پوست می شود، مفید است.

میکرودرم خانگی شرکت طوس طب در دومدل پودری-الماسه و الماسه با مکشی قابل کنترل در حد نرمال و استاندارد برای مصارف خانگی است که از پیش آمد هرگونه خراشی جلوگیری میکند.

ما با فناوری روز دنیا به همراه آموزش کامل و رایگان با 1سال گارانتی و 5سال خدمات پس از فروش با نازلترین قیمت این دستگاه را ارائه میدهیم.

مطمئن خرید کنید.




اطلاعات تماس

نام   طوس طب
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://toostebco.ir/
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ ۰۶:۳۳:۳۲
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ ۲۰:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   806
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,میکرودرم,ابریژن,خانگی,میکرودرم خانگی,میکرودرم ابریژن خانگی,دستگاه میکرودرم,دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی,دستگاه میکرودرم ابریژن





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام