کلینیک تخصصی موى رنسانس

کلینیک تخصصی موى رنسانس

دسته: خدمات > خدمات پزشکی

استان: تهران

خداوند متعال مو را برای زیبایی بندگانش قرار داده است.


موفق ترین تکنیک های جدید و انحصاری ( SUT و HRT ) کاشت مو و ترمیم مو


در سال 1379 تآسیس گردید و طی این مدت بیش از 3700 نفر ترمیم و کاشت مو را انجام داده است. این موفقیت مرهون پویایی در جهت برخورداری از روشهای نوین و ارائه آخرین متد ترمیم و کاشت مو در دنیا بوده است. صاحبان این موسسه یک هدف را سرلوحه کار خود قرار داده اند و آن سرویس دهی خوب و جلب رضایت مشتری است. در این موسسه آخرین روشها و متدهای ترمیم و کاشت مو مطابق با آخرین پیشرفتهای روز دنیا چه بصورت رشدی و چه بصورت غیر رشدی انجام می شود. اهدافی که همواره در این موسسه همواره مد نظر بوده و موجبات موفقیت کارکنان آن را فراهم ساخته. بترتیب عبارتند از:

1. دارا بودن مجوزهای رسمی ایران،کانادا و اکراین در این متدها (و با دارا بودن 3 نمایندگی در این کشورها)

2. خلق یک چهره زیبا با روشهای متفاوت ترمیم مو(HRT)و کاشت مو (SUT) و دادن اعتماد به نفس زیاد به مشتری.

3. رعایت اصول بهداشتی در زمان انجام ترمیم مو و کاشت مو

4. آموزش به مشتری بمنظور حفظ و نگهداری از ترمیم موی انجام شده.

5. سرویس دهی منظم بعد از انجام ترمیم مو و همه گونه خدمات جانبی. 

امید است که بهترین کیفیت و زیبایی را به شما عزیزان هدیه کنیم.

---------------------------------------------------------------------------------------
روشهای انحصاری و جدید کلینیک زیبایی

تکنیکهای جدید و انحصاری:(HRT) و(SUT)این مرکز افتخار دارد هم اینک با این تکنیکهای جدید و انحصاری در ایران کاشت و ترمیم مو را به بالاترین سطح خود رسانده , که دیگر نیازی به روشهای FUT-FIT که برش و بخیه و یا بیهوشی در آنها شاهد بودیم نمیباشد تا به امروز تکنیکهای ترمیم موکه در ایران انجام میشود کاملا به صورت مصنوعی میباشد و قابل رویت میباشدو زیانهای زیادی به موهای اطراف شخص وارد نموده و مراجعات مکرر را شامل میشود

تکنیک HRT چیست ؟

دراین متد انحصاری دیگر نیازی به بانک موی شما نبوده زیرا این مرکز با دارا بودن بانک مو صد در صد طبیعی که همانند با جنس و رنگ و به طور کامل همزاد با موهای شما بوده , این روش را به جرات میتوان تحولی در امر ترمیم مو دانست

طریقه انجام:

این روش را میتوان به 3 طریق با تارهای صد در صد طبیعی به صورت زیر پوست یا روی پوست و یا لا به لای موهای شما انجام داد تراکم بسیار بالا خط رویش بسیار بسیار طبیعی استحمام روزانه و شانه زدن به تمام جهات انجام انواع مدلهای دلخواه

انجام سشوار استفاده از اتوی مو.واکس.ژل.و... بوده و کاملا بدون عوارض و مراجعه بعدی بوده.

این اطمینان را به شما میدهیم که این روش(HRT) بهترین و به روز ترین روش در امر ترمیم مو در جهان میباشد.



تکنیک SUT چیست؟

در روش (SUT) دیگر نیازی به تیغ جراحی , بیهوشی و به جا ماندن اسکار و برش و هیچ گونه عوارض نداشته و ما قادر هستیم بوسیله پانچ لیزری برداشت و پیوند 7 تا 14 هزار تار موی واقعی را که 3 برابر نسبت به روشهای قدیمی میباشد را انجام دهیم

لازم به ذکر میباشد که در تمامی این تکنیکهای جدید شما شاهد خط رویش بسیار طبیعی و تراکم بسیار بالا میباشید تا جایی که هیچ کس قادر یه تشخیص کاشت و ترمیم موی شما نمیباشد.

تکنیک PRP چیست ؟

Platelet Rich Plasma یک فراورده خونی به نام پلاسمای غنی از پلاکت است. آنچه مسلم است این است که پلاکتها نقش برجسته و مهمی در فعال‌سازی و تولید فاکتورهای رشد و پروتئین‌های خاص دارند.

امروزه یکی از پرمخاطب‌ترین خدمات پزشکی در دنیا خدمات زیبایی است . روش PRP به خاطر بکارگیری خون خود بیمار برای درمان وی دارای جذابیت و پذیرش بیشتری به روشهای مشابه می‌باشد. هم اکنون PRP به روشهای مختلف در درمان پوست و مو استفاده می‌شود.
از جمله کاربرد PRP در رویش، تقویت و کاشت مو می باشد

کاربرد PRP در رویش، تقویت و کاشت مو

در سال 2004 پزشکانی که از PRP برای بهبود زخم استفاده می‌کردند، متوجه شدند علاوه بر بهبود زخم، موهای پیرامون زخم نیز رشد چشمگیری داشته‌اند. به دنبال آن، در سالهای 2007 تا 2009 تحقیقات علمی متعددی، در خصوص اثرات PRP در رشد موها، صورت گرفت و تعدادی از بیماران مبتلا به طاسی سر، با تزریق موضعی PRP در پوست سر، تحت درمان قرار گرفتند.

نتایج اغلب مطالعات، رشد موهای کوچک یا کرکی را ، به ویژه در چهار ماه اول پس از تزریق نشان دادند. پس از آن PRP به عنوان یک عامل موثر در تحریک رویش مجدد مو، تقویت رشد مو و کمک در ارتقاء کیفیت اعمال کاشت مو، مورد توجه متخصصین مربوطه قرار گرفت و توسعه روزافزونی را تجربه نمود.

برای مشاهده آخرین تکنیک های کاشت مو به وب سایت ما مراجعه نمایید:

» سایر تصاویر برای این آگهی




اطلاعات تماس

نام   کلینیک تخصصی زیبایی رنسانس
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://www.hrthair.com/
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۲/۲۳ ۰۸:۰۹:۴۵
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   1967





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام