سیتریکس

سیتریکس

دسته: کامپیوترواینترنت > خدمات اینترنت

استان: تهران

دسترسی به نرم افزارهای کاربردی به وسیله citrix

در جامعه صنعتی امروز تمامی عملکرد های مختلفی که زمانی توسط نیروی انسانی و 100 درصد فیزیکی انجام می گرفت توسط نرم افزارهای کاربردی و رباط های پیشرفته صورت می پذیرد. در چنین عصری میزان موفقیت و بوجود آمدن یک برند تجاری معتبر با محصولات بسیار با کیفیت و کسب امتیاز بیشتر از سایر رقبا چیزی جز مدیریت بر زمان توسط انتخاب بهتر و سرمایه گذاری بر روی نرم افزارهای با قابلیت بیشتر و استفاده از ماشین های دیجیتالی صنعتی پیشرفته و یا انتخاب یک راهکار ارتباطی مناسب جهت یکپارچه سازی تمامی عملکردهای شعبه ها نمی باشد.

در این راستا هر چه نرم افزاهای کاربردی، پیشرفته تر و قابلیت بیشتری داشته باشند هزینه هر نسخه آنها و نیز سخت افزار سرویس دهنده ای که نرم افزار بر روی آن نصب می گردد بسیار بالا می باشد.حال آنکه در نظر بگیرید که مجموعه های صنعتی دارای یک کارخانه و تعدادی شعب و یا نمایندگی می باشند که در این صورت برای انجام اموری همچون ثبت تعداد تولید، انبار گردانی ،فروش و حسابداری در هر شعبه نیاز به یک نسخه از همان نرم افزار و سخت افزار می باشد.

راه حل بسیار منطقی و در عین حال کارشناسی شده که می توان به عنوان یک گزینه مناسب آن را انتخاب کرد آن است که به فکر راهکارهایی جهت یکپارچه سازی شعبه ها باشیم تا اینکه بخواهیم هزینه های بسیار بالا که به آن اشاره کردیم را صرف کنیم .

راهکار پیشنهادی پیکام تلکام :

می توان در چند فاز مختلف یکپارچه سازی شعبه ها را انجام داد که در ذیل به آن اشاره می کنیم :

1- بستر سازی مخابراتی جهت هر شعبه

2- ایجاد شبکه خصوصی WAN از طریق بسترهای به وجود آمده

3- دسترسی به نرم افزار نسخه مرکزی توسط citrix

در این بخش مورد سوم را مورد بررسی قرار می دهیم :

پس از آنکه شبکه خصوصی برای مجموعه صنعتی بین شعبه ها بوجود آمد، به وسیله یک دستگاه سخت افزار که بر روی آن یک نسخه نرم افزار citrix نصب می گردد، کاربران سایر شعب می توانند، از طریق یک ارتباط امن (Citrix Session) که بین کاربر و سرویس دهنده سیتریکس برقرار می گردد، فایل اجرایی نرم افزار های کاربردی روزمره خود را مشاهده و سپس می توانند یکی را انتخاب و به صورت کاملا آنلاین و بدون تاخیر با نرم افزار کاربردی کار کنند.

از مزیت های بسیار مهم این سرویس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- امکان تعریف هر تعداد کاربر اضافه جهت گسترش سیستم

2- امکان اتصال به نرم افزارهای کاربردی با هر سیستم عامل و هر سخت افزار: به طور مثال با یک دستگاه Ipad می توان به نرم

افزار کاربردی تحت ویندوز متصل شد.

3- اتصال به نرم افزارهای کاربردی با هر بستر مخابراتی

4- قابلیت فشرده سازی اطلاعات در هنگام ارسال و دریافت که باعث می شود بتوان با پهنای باندهای پایین به نرم افزارهای کاربردی متصل و بدون تاخیر کار کرد.

5- امکان تعریف پرینتر کاربر جهت چاپ مستندات مورد نیاز از روی نرم افزار نسخه مرکزی

6- قابلیت سازگاری با انواع فونت فارسی

7- پشتیبانی 24 ساعته ، 7 روز هفته از عملکرد سرویس و گارانتی سالم بودن سرویس دهنده سیتریکس
www.pcomtelecom.com
cmu@pcomtelecom.com
65251030




اطلاعات تماس

نام   پیکام تلکام
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ ۰۳:۱۵:۲۷
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۴/۱۸ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   1165
کلمات کلیدی   سیتریکس,citrix,یکپارچه سازی واحد های مالی,ارتباط بین شعب,اینترنت پر سرعت در شهریار,اینترنت پر سرعت در صفادشت,اینترنت پر سرعت در پرند,اینترنت پر سرعت در شهرقدس,اینترنت پر سرعت در نصیرآباد,اینترنت پر سرعت در اسلامشهر,اینترنت پر سرعت در کردان,خدمات اینترنت,کامپیوتر,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام