پکیج تصفیه فاضلاب | تصفیه فاضلاب

پکیج تصفیه فاضلاب | تصفیه فاضلاب

دسته: صنعت > آب و فاضلاب

استان: اصفهان

شرکت مهندسی کاشفان نیلفام از شرکت های دانش بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان می باشد که فعالیت خود را در زمینه مهندسی آب و فاضلاب و طراحی و ساخت پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی و صنعتی آغاز نموده است.
این شرکت توانسته است در زمینه پکیج های نوین تصیفه فاضلاب اختراعات متعددی را به ثبت برساند و یکی از شرکت های پیشرو در زمینه ساخت پکیج های نوین تصفیه فاضلاب در منطقه مرکزی ایران می باشد.
کسب عناوین متعدد داخلی و بین المللی از افتخارات شرکت کاشفان نیلفام می باشد که از جمله به کسب عنوان شرکت دانش بنیان برتر آسیا در مسابقات ASPA و یا انجمن آسیایی پارک های علمی و تحقیقاتی آسیا، کسب عنوان ایده برتر در زمینه پکیج های تصفیه فاضلاب برای اجتماعات کوچک در جشنواره بین المللی MEDSpring ، کسب عنوان طرح برتر ملی در جشنواره علم تا عمل، کسب لوح زرین در جشنواره علمی شیخ بهایی، کسب عنوان شرکت فنی و مهندسی برتر در دو سال متوالی، کسب عنوان شرکت پژوهشی برتر استان اصفهان و دهها افتخارات دیگر نام برد.
یکی از ویژگی های منحصر به فرد پکیج های نوین تصفیه فاضلاب نیلفام ،کیفیت پساب خروجی فراتر از استانداردهای سازمان حفاظت محیط زیست ایران نام برد. کیفیت بالای ساخت، کم حجم و کوچک بودن، بدون بو ، مقاومت بالا در مقابل خوردگی به دلیل نوع پوشش مورد استفاده، ارزان و مقرون به صرفه بودن از ویژگی های منحصر به فرد پکیج های نوین تصفیه فاضلاب می باشد.
پکیج های نوین تصفیه فاضلاب متناسب با کمیت و کیفیت فاضلاب به صورت پیش ساخته در کارگاه شرکت نیلفام ساخته می شود و به محل نصب انتقال یافته و در یک بازه زمانی کوتاه نصب خواهد شد.
شرکت نیلفام همچنین دارای تمام تجهیزات تصفیه خانه فاضلاب می باشد

از جمله خدمات و محصولات دیگر شرکت کاشفان نیلفام می توان به موارد زیر اشاره کرد:
وارد کننده انواع دیفیوزر هوادهی آلمانی با مارک JAGER
طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی انواع پکیج چربی گیر daf (برای آشنایی با پکیج های daf شرکت کاشفان نیلفام میتوانید به سایت ما مراجعه کنید)
ارائه دهنده آب شیرین کن و فیلتر کربن اکتیو و ...

» سایر تصاویر برای این آگهی




اطلاعات تماس

نام   شرکت کاشفان نیلفام
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://www.nilfam-co.com/
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ ۰۵:۵۱:۰۰
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ ۲۰:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   876
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,پکیج,تصفیه,فاضلاب,تجهیزات تصفیه خانه فاضلاب,تصفیه خانه فاضلاب,پکیج daf,پکیج تصفیه فاضلاب,طراحی پکیج تصفیه فاضلاب,ساخت پکیج تصفیه فاضلاب,پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی,پکیج چربی گیر,پکیج چربی گیر daf,پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی,پکیج تصفیه فاضلاب | تصفیه فاضلاب





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام