دوربین دیجیتال فوجی فیلم Fujifilm Finepix SL1000

دوربین دیجیتال فوجی فیلم Fujifilm Finepix SL1000

دسته: لوازم وکالا > دوربین عکاسی و فیلمبرداری

استان: آذربایجان غربی

کمپانی فوجی دوربین سوپر زوم و نیمه حرفه ای خود را با عنوان SL1000 معرفی می کند.ویژگی های این دوربین جدید سنسور تصویر BSI CMOS 16 مگاپیکسل ، پردازنده بسیار قوی و لنز 24-1200 میلی متری، بزرگنمایی اپتیکال 50 برابر همراه با لرزشگیر تصویر، زوم اپتیکال در حین فیلمبرداری این دوربین را تبدیل به دوربینی ایده ال کرده است.
چند ماهی می شد که کانن، دوربین بریج یا شبه SLR جدید خود با نام SX50 HS را معرفی کرده بود و این دوربین با توانایی زوم 50 برابری که ارائه می داد، یکه تاز بازار دوربین های شبه SLR بود. اکنون فوجی فیلم برای عقب نماندن از غافله، مدلی با نام SL1000 را معرفی کرده که زوم 50 برابر دارد. اما یک مزیت خیلی خوب لنز این دوربین به لنز مدل کانن این است که در حالت واید، کمینه ی نسبت کانونی f/2.9 را ارائه می دهد که باعث می شود لنزی کاملا سریع تر نسبت به لنز SX50 HS باشد. این دوربین از سنسور تصویر 16 مگاپیکسلی BSI CMOS بهره می برد، توانایی فیلم برداری Full HD را دارد و نمایشگر 3 اینچی 920000 پیکسلی آن نیز از نوع چرخنده می باشد.




اطلاعات تماس

نام   شهردیجیتال
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۲/۲۵ ۰۵:۴۴:۰۰
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ ۰۲:۱۴:۰۰
تعداد نمایش   670
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,دوربین,دیجیتال,فوجی,فیلم,Fujifilm,Finepix,SL1000,دوربین دیجیتال فوجی فیلم Fujifilm Finepix SL1000





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام