طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت در اصفهان

دسته: کامپیوترواینترنت > برنامه نویسی

استان: اصفهان

قطعا طراحی یک وب سایت یا فروشگاه اینترنتی قوی ،تاثیر مثبت و مهمی در فعالیت شما و جذب مخاطبین خواهد داشت .
در اینجا قصد داریم به صورت خلاصه خدماتی را که شرکت سپاهان گستر میتواند در این حوزه ارائه دهد بیان نمائیم.
1) دامین : در گام نخست ، شما برای سایت خود نیاز به یک نام دارید که این نام منحصر به فرد به اضافه ی پسوند آن به عنوان دامین domain name اختصاصی شما ثبت میگردد.
لازم به ذکر است دامین به صورت سالیانه باید تمدید شود ، که هزینه تمدید آن با هزینه اولیه پرداختی برابر است.
به عنوان مثال هزینه ثبت دامین ملی ir حدود 5000 تومان و هزینه ثبت دامین تجاری com حدود 40000 تومان میباشد. که عین این هزینه در سالهای بعد نیز باید پرداخت شود ( هزینه دامین های بین المللی با توجه به نرخ ارز متغیر است)
2) هاست : مورد بعدی فضائی است که سایت شما میبایست بر روی آن بارگزاری شود که هزینه این فضا بسته به حجم مورد نیاز سایت شما و کیفیت سروری که استفاده میشود متغیر است.این هزینه نیز مانند هزینه دامین به صورت سالیانه باید پرداخت شود.
3) طراحی و پیاده سازی : و اما بخش اصلی یعنی طراحی وب سایت، که به صورت کامل بر اساس نیاز و سلیقه شما پیاده سازی خواهد شد. و هزینه آن بر اساس امکانات و نیازمندیهای شما به صورت دقیق محاسبه و اعلام خواهد گردید. لازم به ذکر است 10 درصد هزینه اولیه در سالهای بعد دریافت میگردد
4) مدیریت محتوا: پس از پیاده سازی سایت ، در مرجله اول ، اطلاعات مقدماتی اعم از عکس و مطلب و ... از شما اخذ و در وب سایت بار گزاری میگردد اما مطمئنا سایت شما نیاز به تغیر مطالب وارد شده خواهد داشت اعم از بنرها ، کالا ها مطالب و هر نوع محتوائی که در وب سایت خود وارد کرده اید. در اینجا 2 حالت وجود دارد الف ) شما شخصی را به ما معرفی میکنید و آموزش مدیریت محتوای سایت به صورت کامل به نامبرده ارائه میگردد و به عنوان مدیر سایت شما بر محتوای سایت مدیریت خواهد داشت. ب) مدیریت محتوای سایت خود را به ما میسپارید. در این حالت ، کارشناسان شرکت ما این وظیفه را به عهده خواهند گرفت و در واقع شما نیروئی برای مدیریت سایت خود در شرکت ما خواهید داشت که به صورت کاملا حرفه ای موارد مورد نظر شما را در سایت تغییر خواهد داد. و البته اصول مربوط به چگالی کلمات کلیدی، اصول بارگزاری عکس و هر مطلبی که پایه بهینه سازی سایت شما باشد رعایت خواهد شد. با توجه به هزینه های پایین این خدمت، از لحاظ اقتصادی نیز برای شما به صرفه خواهد بود. ضمن اینکه. هزینه این سرویس به صورت مشروح و با توجه به نوع نیاز شما در جدول زیر آمده است. ما بسیار اصرار داریم که این وظیفه را به ما بسپارید، چرا که وب سایت شما رزومه ای برای کار ما است و اگر مدیریت محتوای این سایت حرفه ای و دقیق صورت نگیرد ، قطعا ظاهر ناخوشایندش ، اعتبار شرکت سپاهان گستر را نیز مخدوش خواهد کرد.

5) سرویس بهینه سازی سایت: سایت ابزاری مناسب جهت افزایش فروش شما و رونق کسب و کارتان می باشد . بعد از تحویل سایتی مناسب با ظاهر عالی از یک طرف شما میتوانید با معرفی سایت خود به مشتریان به اشکال مختلف به کار خوداعتباری دوچندان دهید و مشترک نیز میتواند با مشاهده انواع محصولات و خدمات شما انتخاب بهتری داشته باشد ، اما یکی از اهداف عمده طراحی سایت برای هر شرکت ، جذب مشترکانی است که از طریق موتورهای جستجوگر به دنبال کالا و خدماتی هستند که توسط شرکت مذکور ارائه میشود.
برای اینکه سایتی داشته باشید که مورد پسند موتورهای جستجوگر باشد و ان را جزو سایتهای معرفی شده در صفحات نخست خود نمایش دهد. بایستی نکات و موارد مهمی را مد نظر قرار داد . نکات فنی و دقیقی که قطعا لازمه ی رسیدن شما به هدفتان میباشد.
سپاهان گستر جهت انجام این مهم و ایجاد ویتریتنی به روز ، زیبا و قوی از فعالیت های شما پکیج های بهینه سازی سایت را به خدمات خود اضافه نموده است که کاربران میتوانند بعد از فعال شدن سایت و وارد شدن اطلاعات اولیه و آموزش استفاده از سایت ، در فاز بعدی ، این خدمات را به ما واگذار نمایند.
بهینه سازی کمک میکند تا سایت شما در جستجوی کلمات کلیدی مد نظرتان در موتورهای جستجوگر در صفحات اول جستجو نمایش داده شود و صد البته این امر مستلزم همکاری شما و ارائه اطلاعات دقیق در خصوص بازار هدف، کلمات کلیدی ، رقبا و... میباشد.
برخی اصول بهینه سازی و سئوی سایت که مربوط به برنامه نویسی و درج اطلاعات در وب سایت میباشد قطعا رعایت خواهد شد اما وضعیت کلمات کلیدی مد نظر شما و سطح رقبای شما در محیط وب قطعا بر زمان رشد سایت شما و همجنین هزینه ا تاثیر مستقیم خواهد گذاشت. تیم فنی شرکت سپاهان گستر پس از برسی جزئیات خدمات ارائه شده از سوی شما و وضعیت کلمات کلیدی و رقبا در نگاه موتورهای جستجوگر ، میتواند برآورد دقیق زمانی و هزینه ای برای بهینه سازی سایت شما و حتی حصول نتیجه قطعی و تضمینی ارائه نماید.
به امید آغازی بر همکاری فیمابین

www.sepahangostar.com

» سایر تصاویر برای این آگهی




اطلاعات تماس

نام   شرکت سپاهان گستر راتین
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ ۱۲:۲۹:۰۷
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ ۰۸:۵۹:۰۷
تعداد نمایش   234
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,طراحی,سایت,اصفهان,طراحی سایت,طراحی سایت در اصفهان,پرتال فروشگاه,وب سایت اطلاع رسانی





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام