صنایع بسته بندی مسترپک

صنایع بسته بندی مسترپک

دسته: صنعت > بسته بندی

استان: تهران

بسته بندی محصول
تولید جعبه و کارتن بسته بندی
صنایع بسته بندی مسترپک

یک بسته بندی مناسب و استاندارد دارای ویژه گی هایی است که باید موقع طراحی و تولید آن در نظر گرفته شود :
•محافظت از محصول در طی حمل و نقل
•محافظت از محصول در فرآیند بارداری
•محافظت از محصول در قفسه مغازه خرده فروشی
•محافظت از محصول در قفسه خانه مشتری

شما میتوانید در قفسه بسیاری از مغازه ها اجناسی را ببینید که به دلیل بسته بندی مناسب محصول داخل آن در برابر عواملی مانند شکستگی ، فساد و یا گم شدن بخوبی محافظت شده و طراحی خوب و زیبای آن باعث جلب مشتری میگردد ، در مقابل نوع دیگری از بسته بندی ها را میبینیم که به علت رعایت نشدن موارد فوق یا محصول داخل آن دچار آسیب و تغییر شکا اصلی شده و یا شکل ظاهری آن طوری میباشد که نمیتواند نظر مشتری را به خود جلب نمایید .

همه این موارد در کنار درج علامت تجاری مختص به خود شرکت و محصول ( آرم ، لوگو تایپ یا آرم نوشتاری ) و جملات و شعارهای تبلیغاتی که کالا را معرفی می ‌نماید ، عکس ها و طراحی های زیبا ، انتخاب رنگ بجا و فرم مناسب باعث تماییز یک بسته بندی استاندارد و کیفیت بالا از یک بسته بندی غیراستاندارد میشود .

مسترپک با در اختیار داشتن مهندسین طراح باتجربه و مسلط به علم روز همراه با تجهیزات پیشرفته چاپ و بسته بندی آمادگی دارد تا انواع جعبه و کارتن بسته بندی و وکیوم در مدل های مختلف را با دقت و سرعت بالا در کنار قیمت مناسب برای مشتریان گرامی تولید و عرضه نماید .

سایت اینترنتی مسترپک برای معرفی بیشتر خدمات و معرفی برخی از نمونه کارها آماده بازدید میباشد ، در کنار آن شماره های تماس ما برای ارتباط با کارشناسان در دسترس میباشد .




اطلاعات تماس

نام   شفیع
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://www.masterpack-co.com/
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ ۰۵:۳۷:۲۷
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   812
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,صنایع,بسته,بندی,مسترپک,صنایع بسته بندی مسترپک,بسته بندی محصول,تولید جعبه,تولید کارتن,کارتن بسته بندی,جعبه بسته بندی





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام