فروش گزان تانگام

فروش گزان تانگام

دسته: صنعت > مواد شیمیایی

استان: تهران

وارد کننده و فروشنده گزان تانگام چینی با بهترین کیفیت و قیمت

گزانتانگام با دانه بندی 80 و 200 در بسته های 25 کیلویی از کشور چین وارد می شود.

گزانتاگام یا صمغ زانتان گام بوسیله تخمیر میکروبی تولید می شود که در تولید مواد غذایی به میزان 0/05 تا 0/5 در صد مصرف می شود. کاربرد اصلی زانتان گام بعنوان غلظت دهنده و پایدار کننده و افزایش دهنده ویسکوزیته در مخلوط های پودری و پایداری امولسیون پنیر و نوشیدنی های شیری و بهبود خواص فیزیکی پنیر در محصولات لبنی می باشد.

زانتان گام در ترکیب خمیر دندان و رنگ موها و انواع کرم ها و لوسیون ها مصرف دارد.

گزانتان گام در صنایع غذایی بعنوان غلظت دهنده در تولید انواع سس و ماست و دیگر فرآورده های لبنی و بستنی و برخی آبمیوه ها نیز کاربرد دارد که باعث ایجاد محیطی یکنواخت و هموژن شده در مواد غذایی و خوراکی از جدا شده اجزاء مختلف از هم جلوگیری میکند.

صمغ زانتان گام فاقد چربی و کلسترول است و با فیبر زیاد به تسهیل هضم غذا کمک میکند، همچنین بسبب میزان کالری پایین از گزانتانگام بعنوان یک جایگزین کم کالری برای چربی استفاده میشود . در تولید غذاهای رژیمی مانند بستنی های کم کالری استفاده می گردد،گزانتان گام از تشکیل کریستال های یخ در انواع بستنی جلوگیری می کند.

ار گزانتان گام در صنایع تولید رنگ و رزین استفاده میگردد همچنین در حفاری چاه های نفت برای تنظیم رئولوژی محیط کاربرد دارد و پودر گزانتان به همراه بنتونیت در گل حفاری پایه آب مورد استفاده قرار میشود . گزانتانگام با دانه بندی 80 و 200 در بسته های 25 کیلویی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دلیل واردات مستقیم برای فروش موجود است.

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با شماره های ذکر شده در آگهی تماس بگیرید .




اطلاعات تماس

نام   بازرگانی
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ ۰۵:۴۳:۴۷
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ ۲۰:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   556
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,فروش,گزان,تانگام,گزان تانگام,فروش گزان تانگام,فروشنده گزان تانگام,گزان تانگام چینی,فروشنده گزان تانگام چینی,وارد کننده گزان تانگام,صمغ زانتان گام,افزایش دهنده ویسکوزیته





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام