تحلیل آماری پایان نامه در خوزستان

تحلیل آماری پایان نامه در خوزستان

دسته: آموزش > سایرخدمات آموزشی

استان: خوزستان

تحلیل آماری پایان نامه به صورت کاملا تخصصی در اهواز - خوزستان
تحلیل آماری با انواع نرم افزار در اهواز .

با توجه به افزایش سطح علمی دانشجویان و افزایش سطح علمی مقالات و پایان نامه ها و رساله ها ، دیگر تحلیل آماری این نوع مقالات با گزراندن چند واحد درسی دانشگاه امکان پذیر نیست و برای یک تحلیل درست و منطقی برای مقالات و پایان نامه ها و رساله ها ، مشاوره و همکاری یک کارشناس در بحث آمار ضروری و اجتناب نا پذیر است.

به طور کلی تحلیل اماری پایان نامه برای رشته های علوم انسانی و فنی مهندسی از اهمیت خاصی برخوردار است. اگر تحلیل اماری پایان نامه توسط دانشجو به درستی انجام نگیرد، بقیه مراحل هم به خوبی انجام نشده و دانشجو برای دفاع از پایان نامه با مشکل جدی مواجه می شود. بنابراین ارائه مشاوره اماری پایان نامه از طرف یک موسسه باید کاملا به صورت مسئولانه انجام شود تا دانشجو با مشکل در دفاع از پایان نامه مواجه نگردد.

در بیشتر موارد تحلیل های اماری که برای پایان نامه توسط افراد ناشی انتخاب می شوند دارای یک پایه قوی علمی نمی باشند .همچنین نوع تحلیلی که مورد انتخاب قرار می گیرد باید متناسب با فرضیات باشد تا دانشجو بتواند به راحتی از آن دفاع کند.

تیم تحقیقاتی پویشگرن با در نظر گرفتن اهمیت بخش آمار برای دانشجویان رشته های مختلف، روند مشاوره و انجام تحلیل آماری را با قیمت بسیار مناسب و رقابتی با حساسیت ویژه دنبال می کند
برخی از خدمات ما در زمینه نرم افزارهای آماری

SPSS

EVIEWS

AMOS

LISREL

PLS

AHP

ANP

TOPSIS

GIS

MINITAB

MATLAB
ارائه مشاوره و تحلیل آماری به پژوهشگران ، دانشجویان، شرکتهای مشاوره و . . .

انجام تمامی محاسبات آماری به همراه رسم نمودار و وارد کردن اطلاعات

انجام کلیه پژوهشهای آماری مربوط به پایان نامه و پروژه های تحقیقاتی به همراه تفسیر کامل نتایج

کادر پژوهشی این شرکت دارای تخصص دانشگاهی در رده کارشناسی ارشد و دکتری می باشند. فعالیت های این شرکت به صورت تخصصی در انجام پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های زیر می باشد:
انجام پایان نامه مدیریت در تمامی گرایش ها - انجام پایان نامه حسابداری- انجام پایان نامه اقتصاد - انجام پایان نامه علوم تربیتی(تمامی گرایش ها) - انجام پایان نامه روانشناسی(تمامی گرایش ها)

» سایر تصاویر برای این آگهی




اطلاعات تماس

نام   پویشگران جنوب
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://www.puyeshgar.com/
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ ۰۵:۴۰:۱۱
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۵/۰۸ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   993
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,تحلیل,آماری,پایان,نامه,خوزستان,تحلیل آماری پایان نامه,تحلیل آماری,SPSS,اهواز EVIEWS,AMOS,LISREL,AHP,PLS,TOPSIS,MATLAB,تحلیل آماری در اهواز,تحلیل آماری با spss در اهواز,تحلیل آماری مقالات,تحلیل اماری پایان نامه,انجام پایان نامه مدیریت,تحلیل آماری پایان نامه در خوزستان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام