کیت نازل سوخت توربین گاز GEF-9 Dual Fuel Nozzle

کیت نازل سوخت توربین گاز GEF-9 Dual Fuel Nozzle

دسته: صنعت > سری کاری ،پرسکاری و تراش کاری

استان: تهران

ساخت کیت نازل سوخت دوگانه سوز توربین گاز
ساخت مجموعه کامل نازل سوخت واحدهای توربین گاز GEF9

نوع سوخت واحدهای گازی GE F9

سوخت گاز
سوخت مایع ﮔﺎزوﺋﻴﻞ
مخلوط MIX

این مجموعه شامل قطعات زیر می باشد:
GAS SWIRL TIP
INNER TIP
FUEL PILOT
RETAINER
GASKET
ATOMIZING AIR RING

بسیاری از نیروگاههای گازی و سیکل ترکیبی در ایران از نوع GEF9 است.

تمامی قطعات نازل سوخت دوگانه GE F9 DUAL FUEL NOZZLE
توسط این واحد صنعتی به روش مهندسی معکوس ساخته شده و CERTIFICATE هم از آزمایشگاههای مورد تایید وزارت نیرو و هم از نیروگاههایی که نازل در آنها نصب شده موجود است.


مکانیزم عملکرد نازل وقتی که با سوخت مایع کار می‌کند را می‌توان به صورت زیر بیان کرد:

سوخت مایع می‌بایست به صورت پودر تبدیل شود تا احتراق روی آن به خوبی انجام گیرد. سوخت مایع پودر شده می‌بایست با هوا ترکیب شود. دمای ترکیب باید تا بالای دمای احتراق افزایش یابد. یک ورودی پیوسته از سوخت و هوا باید تأمین شود. محصولات احتراق باید از محفظهٔ احتراق خارج شوند.

  نیاز به اتمیزه کردن سوخت مایع دارند.
  نیاز به ترکیب سوخت با هوای احتراق دارند.

علت اتمیزه کردن سوخت مایع این است که بیشتر سوخت‌ها در حالت مایع به راحتی محترق نمی‌شوند. به عنوان مثال اگر یک کبریت روشن را درون یک محفظهٔ حاوی نفت فرو کنیم، شعلهٔ آن به سرعت خاموش می‌شود. لذا برای محترق کردن این قبیل سوخت‌ها، نیاز است تا آنها را از حالت مایع به حالت پودر (اتمیزه) تبدیل کنیم. اتمیزه کردن سوخت، سطح تماس آن را با اکسیژن هوا بیشتر کرده و احتراق آن را آسان‌تر می‌کند. به عنوان یک مثال، می‌توان توسط یک نازل، دبی 1 گالن بر ساعت سوخت ﮔﺎزوﺋﻴﻞ در فشار عملکردی 7 بار را به بیش از 50 میلیارد قطرهٔ روغن در ساعت تبدیل کرد. سایز این قطره‌ها از 0٫0002 تا 0٫01 اینچ متغیر است. به وسیلهٔ این فرایند سطح تماس سیال در حدود 3800 برابر افزایش می‌یابد. اگر اتمیزه شدن ناقص صورت گیرد، سایز قطرات خیلی بزرگ خواهد بود و این ذرات به صورت ناقص محترق شده و به صورت نیم سوز از شعله خارج می‌شوند. این مسئله به صورت پرتاب شدن ذرات آتش در شعله دیده می‌شود و تنها باعث احتراق ناقص و پایین بودن راندمان نشده و باعث تشکیل رسوب در محفظهٔ احتراق نیز می‌شود.

» سایر تصاویر برای این آگهی




اطلاعات تماس

نام   گوهر صنعت
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ ۰۵:۳۹:۴۰
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ ۰۲:۰۹:۴۰
تعداد نمایش   120
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,کیت,نازل,سوخت,توربین,گاز,GEF-9,Dual,Fuel,Nozzle,نازل سوخت,FUEL NOZZLE,GEF9,نازل سوخت دوگانه جنرال الکتریک,نازل سوخت واحدهای گازی,نیروگاه گازی,نیروگاه سیکل ترکیبی,DUAL FUEL NOZZLE,مهندسی معکوس,ATOMIZING AIR RING,INNER TIP,GAS SWIRL TIP,FUEL PILOT,RETAINER,توربین گاز,کیت نازل سوخت توربین گاز GEF-9 Dual Fuel Nozzle





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام