دوربین تشخیص کرونا ، قیمت دوربین تشخیص کرونا

دوربین تشخیص کرونا ، قیمت دوربین تشخیص کرونا

دسته: صنعت > ابزار و یراق

استان: تهران

فروش دوربین کرونا ( Corona Camera )
فروش دوربین تشخیص کرونا ارزان
دوربین ترموگرافی - دوربین حرارتی

دوربین های کرونا یکی از ابزارهای بسیار کاربردی مناسب در صنت برق کشور میباشد که استفاده از آن میتواند برکیفیت برق تولیدی و راندمان واحدهای مختلف بیفزاید .

این دوربین قادر است محل دقیق جرقه زنی و تخلیه های جزئی سطحی کرونا که بر روی خطوط فشار قوی و فشار متوسط ، پستهای برق ، ژنراتورها ، موتورها و تجهیزات سیستم های توزیع روی می دهد و منجر به تشعشع نور نامرئی ماوراء بنفش می گردد را مشخص و ضبط نماید .
این دوربین با داشتن حساسیت بالا کاربر را قادر میسازد تا در طول روز و تاریکی شب اقدام به فیلم برداری از پدیده کرونا کرده و از ابزار استفاده بدون محدودیت استفاده نماید .

از این ابزار میتوان بدون ایجاد ایجاد اختلال در کار تجهیزات و بدون نیاز به نزدیک شدن به تجهیزات در نیروگاهها ، تاسیسات برقی ، آزمایشگاههای فشار قوی ، موسسات تحقیقاتی ، خطوط راه آهن برقی ، معادن و صنایع می تواند مورد استفاده قرار داد .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات محصول با شماره های تلفن اعلام شده در مشخصات آگهی تماس بگیرید ، شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز آماده تامین انواع تجهیزات صنعتی مورد نیاز شما میباشد .
برای مشاهده محصولات به سایت این شرکت مراجعه نمایید .




اطلاعات تماس

نام   تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://btmco.ir/productdetails.aspx?itemid=2844
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ ۰۵:۳۷:۳۳
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   258
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,دوربین,تشخیص,کرونا,قیمت,دوربین تشخیص کرونا,تشخیص محل جرقه زنی,فروش دوربین تشخیص کرونا,دوربین ترموگرافی,دوربین حرارتی,فروش دوربین کرونا,خرید دوربین کرونا,خرید دوربین تشخیص کرونا,قیمت دوربین کرونا,قیمت دوربین تشخیص کرونا,دوربین کرونا ارزان,دوربین تشخیص کرونا ، قیمت دوربین تشخیص کرونا





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام