اجرای خدمات ترموگرافی

اجرای خدمات ترموگرافی

دسته: صنعت > ابزار و یراق

استان: تهران

آزمون ترموگرافی یکی از این روشهای مراقبت وضعیت و پیش بینی عیوب ماشین آلات مکانیکی و الکتریکی می‌باشد زیرا عملکرد هر دستگاه همواره با انتشار گرما همراه است و معمولا هر ایراد مکانیکی و الکتریکی در تجهیزات با افزایش و یا کاهش دما بروز می‌نماید.


شرکت نوآوران پایش با کادری مجرب و سابقه ای درخشان در زمینه انجام عملیات پایش وضعیت و خرابی در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و سیمان کشور، امادگی خود را جهت انجام عملیات ترموگرافی و آنالیزهای مربوطه اعلام می دارد.

دمانگاری ( ترموگرافی) و کاربرد آن در صنعت

ترموگرافی کاربردهای فراوانی دارد اما یکی از پر طرفدار ترین کاربرد های آن استفاده به عنوان یک تکنیک پایش وضعیت در تشخیص زود هنگام عیوب تجهیزات مختلف است گروهی معتقد هستند که این روش برای تشخیص عیب کاربرد دارد و نه تشخیص علت آن اما تجارب نگارنده اثبات کننده‌ی این مدعا است که در صورت به کار گیری صحیح روش ترموگرافی می توان علل عیوب را نیز کشف کرد. اصول کار این روش ساده است و براین اساس بنیانگزاری شده است که اجزاء یک سیستم ، هنگامی که به طرز صحیح کار نکنند ، باعث افزایش دما می شوند . افزایش دما در یک مدار الکتریکی می تواند ناشی از اتصالات ناصحیح با مقاومت بالا باشد. قطعی مدار نیز می تواند به صورت نقاط سرد ناشی از عدم جریان در مدار ظاهر شود .توزیع دما در سطح تجهیزات مکانیکی نیز وقتی این تجهیزات در شرایط ایده آل کار می کنند دارای امضای حرارتی خاص است که با تغییر آن می توان به وجود عیب در تجهیز مظنون شد. نوع الگوی حرارتی در صورت تفسیر درست حتی می تواند نوع و علت عیب را مشخص کند . یک روش ساده این است که اندازه گیری توزیع دما در سطح ماشین آلات در حین کار انجام شود و با توزیع دمایی آن ماشین در حالت کارکرد سالم (که از مستندات و کاتالوگهای مربوط به ماشین و یا از روی تجربه بدست می آید ) به وجود عیب پی برد.جدیدترین ابزارهای ترموگرافی مورد استفاده در بازرسی ماشین آلات و تجهیزات حین کار jدماسنج های مادون قرمز و دوربین های مادون قرمزInfrared cameras ، که مکانیزم عملکرد هر دو استفاده از طیف مادون قرمز گسیل شده از جسم هدف برای اندازه گیری دمای سطح آن جسم می باشد . با استفاده از این ابزارها ، نیازی به تماس فیزیکی با ماشین نیست و می توان اندازه گیری ها رادر شرایط کامل عملیاتی انجام داد و از کاهش تولید یا از کار افتادن دستگاه ها جلو گیری نمود .درگذشته نه چندان دور از دماسنج های مادون قرمز که به خاطر داشتن یک پوینتر لیزر به ترمومتر لیزری نیز معروف بودنذ برای این اندازه گیری ها استفاده می شد. امروزه خرید یک دوربین ترموگرافی با توجه به مزایای بسیار آن اقتصادی است.

» سایر تصاویر برای این آگهی




اطلاعات تماس

نام   شرکت مهندسی نوآوران پایش
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ ۰۵:۴۴:۰۵
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ ۰۲:۱۴:۰۵
تعداد نمایش   204
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,اجرای,خدمات,ترموگرافی,اجرای خدمات ترموگرافی





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام