ظرف غذای جادویی کودک Universal Gyro Bow

ظرف غذای جادویی کودک Universal Gyro Bow

دسته: لوازم وکالا > لوازم بچگانه

استان: اصفهان

Universal Gyro Bowl

ظرف غذای کودک Universal Gyro Bowl
دیگر نگران ریختن غذا توسط کودکانتان نباشید
ظرف غذا کودک با چرخش درجه مانع از ریختن غذا می شود

با رنگ بندی متنوع و شاد برای تشویق کودکان به خوردن غذا

با جعبه و بسته بندی اورجینال

همراه با درب محافظ ظرف غذای نوزاد


با ظرف غذای کودک Universal Gyro Bowl دیگر نگران ریخته شده غذا توسط کودکانتان نباشید چون این ظرف دارای چرخش درجه می باشد و مانند یک گوی معلق در هوا ساکن می باشد.

با این ظرف کودکان خود را به غذا خوردن علاقه مند نمایید و خوردن غذا را به عهده خودشان بگذارید. ظرف غذای کودک Universal Gyro Bowl به گونه ای طراحی شده است که از ریزش غذای درون ظرف جلوگیری می کند.




خرید ظرف غذای کودک دیگر برای غذا خودن کودکان از عباراتی همچون “آخ ریخت، آخ کثیف شد، درست بنشین، درست بخور، نریزی، این طور بخور، اینجور بنشین” استفاده نکنید! کودکانی که در سر سفره دایم جملاتی نظیر این عبارات را می شنوند و از خوردن غذا در سر سفره خاطره خوشی ندارند، دیگر رغبتی به هم غذا شدن با بزرگان بر سر سفره نخواهند داشت.


قیمت محصول درجه16500تومان: فقط تومان بصورت عرضه مستقیم


تلفن مرکز پخش

09137978369


خرید اینترنتی ظرف غذای جادویی کودک همیشه غذا دادن به کودکان دردسر های خاص خود را به همراه دارد و کتر زمانی پیش می اید که ظرف غذایی را در جلوی یک کودک بگذارید و او شروع به ریختن آن نکند.شاید اگر می شد کاری کرد که دیگر کودک نتواند به هیچ وجه غذاری درون ظرف خود را بریزد یکی از بزرگترین دغدغه های مادران بر طرف می شد.بر همین اساس بسیاری به فکر افتادند و در نتیجه بعد از سال ها نتیجه این همه تفکر ساخت ظرف جادویی کودک شد.این ظرف با یک ابتکار بسیار ساده و در عین حال خلاقانه ساخته شده است وبه خاطر نوع طراحی منحصر به فرد ان باعث می شود که به هیچ وجه با تکان دادن ظرف غذای درون ان به بیرون ریخته نشود.ما نیز در فروشگاه مارکت سنتر بر همین اساس این محصول را برای همه علاقه مندان به فروشگاه خود اضافه کردیم تا در صورت نیار بتوانید براحتی با خرید اینترنتی ظرف غذای جادویی کودک مشکل خود را برطرف نمایید


قیمت 16500تومان


تلفن مرکز پخش

09137978369




اطلاعات تماس

نام   ایران تیام
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ ۰۵:۴۰:۰۳
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ ۰۲:۱۰:۰۳
تعداد نمایش   729
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,ظرف,غذای,جادویی,کودک,Universal,Gyro,Bow,ظرف غذا,Universal Gyro Bowl,ظرف غذا بچه,ظرف غذا جادویی بچه,ظرف غذا بچه جادویی,ظرف غذای جادویی کودک Universal Gyro Bow





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام