چسب BYLAPOX 3125 جهت جوشکاری لوله و اتصالات FRP-GR

چسب BYLAPOX 3125 جهت جوشکاری لوله و اتصالات FRP-GR

دسته: صنعت > مواد شیمیایی

استان: تهران

با توجه به نیاز دائمی صنایع به تعمیر قطعات و تجهیزات و نیز هزینه های گزاف تعویض قطعات که اغلب در اثر آسیب های شیمیایی(خوردگی شیمیایی و الکتروشیمیایی) و مکانیکی(شکستگی ، ترک ، ...) غیر قابل استفاده می شوند ، بکارگیری ملاتهای تعمیراتی پیشرفته و چسب ها ، امری بدیهی است.
در این راستا شرکت کسری افتخار دارد رابط مطمئنی بین تمامی واحدهای تعمیراتی صنایع ، نیروگاه ها ، خطوط تعمیراتی کشتی ها ، شرکت های نفت و گاز و پتروشیمی ، شرکت های تعمیر کننده ماشین آلات راه سازی و سایر صنایع با شرکت های تولید کنندۀ معتبر اروپایی باشد.
شرکت کسری به عنوان نماینده انحصاری فروش محصولات شرکتهای معتبر اروپایی در خاورمیانه و با بهره مندی از متخصصین و مهندسین مجرب در رشته های پلیمر ، متالوژی و شیمی افتخار دارد که شما مشتریان گرامی را از لحاظ فنی و بازرگانی به بهترین صورت پشتیبانی نماید .
واحد چسب های صنعتی شرکت کسری ، انواع چسب های تخصصی ، صنعتی و ساختمانی را با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت تقدیم میکند:
چسب BYLAPOX 3125 جهت جوشکاری لوله و اتصالات FRP-GRE از نوع اپوکسی تولید شده است. با به کارگیری کلیه دستورات ارائه شده می توان با اطمینان خاطر عملیات جوشکاری لوله و اتصالات را با کیفیت مطلوب اجرا نمود.
BYLAPOX 3131 :
برای پر کردن حفره های داخل قطعات ریخته شده ، تعمیر و بازسازی قطعات؛ به عنوان مثال قطعات قالبگیری تزریقی و ابزارهای نگهدارنده، برای قالبگیری مدل، فرم سازی و شابلون می توان از چسب فوق استفاده نمود.
Byla Prime : استفاده از پرایمرByla prime همراه با چسب Bylamet سبب افزایش چسبندگی مواد با سطح انرژی کم مانند پلی اتیلن- پلی پروپیلن و فلوئورو کربن ها شامل وایتون و تفلون می شود.
آدرس پایگاه اینترنتی : www.kasracompany.com

آدرس پست الکترونیک : info@kasracompany.com

آدرس : تهران - خیابان شریعتی ، قلهک ، بالاتر از یخچال ، پلاک 1495 ، طبقه چهارم ، واحد 17
No. 17 , Floor4 , No .1495 Shariati Ave . , Tehran, Iran

شماره های تماس با ما :

10-22630608-021
4-22635491-021
22632010-021




اطلاعات تماس

نام   شرکت کسری
آدرس   خیابان شریعتی بالاتر از یخچال ساختمان 1495 واحد 17
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ ۰۳:۲۷:۲۷
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   581
کلمات کلیدی   چسب BYLAPOX 3125 جهت جوشکاری لوله و اتصالات FRP-GR,چسبهای تخصصی,پچسبهای صنعتی,چسبهای کموزیل,چسب,BYLAPOX,3125,جهت,جوشکاری,لوله,اتصالات,FRP-GR,مواد شیمیایی,صنعت,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام