فروش سگ رباتیک جینو

فروش سگ رباتیک جینو

دسته: لوازم وکالا > لوازم بچگانه

استان: تهران

سگ روباتیک جینو یه سگ دوست داشتنیه که تو پارک و مهممونی همراهتون میاد... موزیک میزنه، راه میره و میرقصه و حسابی سرگرمتون میکنه!
۳ تا باطری میخوره و روی کنترلش دکمه روشن خاموش داره...
عروسک اسباب بازی سگ جینو Jino با یک کنترل شبیه با قلاده حرکت می کند و موزیک پخش می نماید، جنس این سگ دوست داشتنی از الیاف ضد حساسیت بوده و هیچ گونه ضرری برای فرزند شما ایجاد نخواهد کرد.
سگ روباتیک جینو امکان حرکت در مسیرهای طولانی را دارد که کودک شما را در پیاده روی در پارک همراهی خواهد نمود و مانند یک سگ واقعی به دنبال فرزند شما حرکت خواهد کرد و موزیک شاد کودکانه را پخش می کند.
قیمت جدیدترین سگ رباتیک جینو: 49000 تومان
حرکات سگ جینو تویز دقیقاً همانند یک سگ واقعی طراحی شده که با قلاده ای که در دست کودک قرار گرفته می شود حرکت می کند. این قلاده دارای یک ریموت کنترل نیز می باشد که با آن می توانید سگ جینو تویز را به حرکت درآورده و یا آن را از حرکت باز دارید ( روشن و خاموش ) ، جنس بدنه سگ جینو تویز از پارچه خزدار ضد حساسیت بوده که هیچ حساسیتی برای کودک شما ایجاد نخواهد کرد.
جدیدترین محصولات شرکت جینو تویز را در اینستاگرام دنبال کنید: jinotoys@




اطلاعات تماس

نام   جینو تویز
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ ۰۴:۱۳:۱۰
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   776
کلمات کلیدی   فروش سگ رباتیک جینو,اسباب بازی سگ کوچولوی جینو,خرید سگ اسباب بازی جینو,خرید سگ جینو,خرید پستی اسباب بازی سگ جینو,سایت فروش اسباب بازی سگ جینو در تهران,سفارش سگ جینو,سگ جینو اصل موزیکال,سگ جینو رباتیک,سگ رقاص جینو,سگ روباتیک جینو,سگ موزیکال جینو,فروش آنلاین سگ جینو,فروش اینترنتی سگ جینو,نمایندگی سگ جینو,فروش,سگ,رباتیک,جینو,لوازم بچه گانه,لوازم,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام