پچ کورد فیبر نوری

پچ کورد فیبر نوری

دسته: کامپیوترواینترنت > خدمات شبکه

استان: تهران

پچ کورد فیبر نوری کابلی Indoor بوده که از رشته های فیبرنوری ساخته شده و در کارخانه کانکتور های مخصوص فیبرنوری در دو طرف آن نصب شده است. از این پچ کورد ها در اتصال دو دستگاه فیبرنوری یا اتصال دو پورت آداپتور و همچنین انتقال اطلاعات بین دو دستگاه دارای پورت فیبر نوری استفاده می شود .
شرکت فاطر رسا نور فروشنده انواع پچ کورد SM و MM در متراژهای 2 و 5 متری و یا بالاتر به همراه انواع کانکتور ها اعم از LC –SC – FC و غیره می باشد .
پچ کورد های این شرکت از Insertion Loss استاندارد و پایینی برخوردار بوده و به همین علت می توانند عمل انتقال اطلاعات شما را با دقت و کیفیت بالا انجام دهند .
ضمناً قابلیت سفارش انواع پچ کورد ها بنا به درخواست و نیاز شما نیز وجود دارد.
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمایید :
http://www.opticalfiberco.com/product/passive-product/optical-passive-product/patch-cord




اطلاعات تماس

نام   میثم میثمی
آدرس   تهران نو-خیابان دماوند- بین چهارراه آیت و خاقانی– روبروی ایستگاه BRT ابوریحان-جنب تالار سفیران– پلاک499- طبقه 2-واحد2
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ ۰۴:۳۸:۱۸
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   493
کلمات کلیدی   پچ کورد فیبر نوری,پچ کورد,پچ کورد فیبر,فروش پچ کورد,پچ کرد,پچ کرد فیبر,پچ کرد فیبر نوری,فروش پچ کرد,پچ پنل,پچ پنل فیبر,پچ پنل فیبر نوری,فیبرنوری,تجهیزات فیبر نوری,تجهیزات پسیو فیبر نوری,تجهیزات پسیو فیبر,پچ,کورد,فیبر,نوری,خدمات شبکه,کامپیوتر,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام