پچ پنل فیبر نوری

پچ پنل فیبر نوری

دسته: کامپیوترواینترنت > خدمات شبکه

استان: تهران

پچ پنل در شبکه های فیبرنوری به باکسی گفته می شود که تمامی کابل های فیبرنوری داخل آن قرار می گیرد و سپس بین رشته های فیبر و پیگتیل ها جوش فیوژن می شود و در ادامه پیگتیل ها به آداپتور های فیبر وصل می شود .
معمولا پچ پنل ها دارای دو نوع رک مونت و دیواری (Wallbox) با ظرفیت های مختلف 12 – 24 – 48 پورت به همراه Cable Management ارائه می شوند .
پچ پنل های شرکت فاطر از مقاومت و کیفیت بالایی برخوردار بوده و نصب این پچ پنل ها به واسطه کیفیت ساخت بالای آن به سهولت انجام می شود. این پچ پنل ها ساخت کشور سوئیس و با برند Datwyler عرضه می گردد .
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمایید :
http://www.opticalfiberco.com/product/passive-product/optical-passive-product/patch-panel




اطلاعات تماس

نام   میثم میثمی
آدرس   تهران نو-خیابان دماوند- بین چهارراه آیت و خاقانی– روبروی ایستگاه BRT ابوریحان-جنب تالار سفیران– پلاک499- طبقه 2-واحد2
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ ۰۴:۳۸:۳۰
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۶/۲۵ ۱۹:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   507
کلمات کلیدی   پچ پنل فیبر نوری,پچ پنل,پچ پنل فیبر,پچ پنل دیواری,فروش پچ پنل,فیبرنوری,پچ کورد,پچ کورد فیبر,پچ کورد فیبر نوری,تجهیزات فیبر نوری,تجهیزات پسیو فیبر نوری,تجهیزات پسیو فیبر,پچ,پنل,فیبر,نوری,خدمات شبکه,کامپیوتر,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام