تولید فوم بسته بندی - تولید یونولیت بسته بندی

تولید فوم بسته بندی - تولید یونولیت بسته بندی

دسته: صنعت > بسته بندی

استان: البرز

تولید و فروش فوم های بسته بندی ، بلوک های پلاستوفوم ، یونولیت بسته بندی و ...

شرکت پلاستو فوم غرب در سال 1375 فعالیت خود را در ایران آغاز کرد . این شرکت توانسته است با اتکا به تجربیات خوبش و با استفاده از کادر مجرب خود و اطلاعات به روز آنها ، محصولاتی متنوع و کیفیتی بالا را به بازار عرضه کند و جایگاه مناسبی برای خود در این صنعت پیدا نماید.

شرکت پلاستو فوم غرب در حال حاضر به طراحی و ساخت انواع قالب فوم بسته بندی، تولید انواع فوم های بسته بندی، یونولیت بسته بندی ، تولید بلوک های پلاستو فوم، ورق های عایق سردخانه، کف و دیوار در ابعاد و گریدهای مختلف و بلوک های سقفی با کیفیت عالی و سرویس دهی به موقع اتکا دارد.

شرکت پلاستو فوم غرب توانسته است با اتکا به تجربه 20 ساله خویش در صنعت فوم جایگاه مناسبی را در این صنعت در د اخل ایران برای خویش پیدا کند. این شرکت در حال حاضر به طراحی و ساخت انواع قالب بسته بندی، تولید انواع فوم های بسته بندی، بلوک های سقفی، عایق و … اتکا دارد .

» سایر تصاویر برای این آگهی




اطلاعات تماس

نام   پلاستوفوم غرب ایرانیان
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://www.foamegharb.ir/
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ ۰۵:۳۸:۲۰
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ ۲۰:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   776
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,تولید,فوم,بسته,بندی,یونولیت,تولید فوم بسته بندی,تولید یونولیت بسته بندی,یونولیت بسته بندی,فوم بسته بندی,فروش فوم بسته بندی,بلوک پلاستوفوم,ورق عایق سردخانه ای,قالب بسته بندی,ساخت قالب بسته بندی,طراحی قالب بسته بندی,تولید فوم بسته بندی - تولید یونولیت بسته بندی





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام