Trimble V10

Trimble V10

دسته: لوازم وکالا > لوازم مهندسی

استان: تهران

راهکاری فوق العاده برای تصویر برداری یا به عبارتی فوتو گرامتری . این دستگاه با توجه به پوشش 360 درجه محیط اطراف خود اطلاعات لازم از تمام محیط برای اندازه گیری را برداشت می کند.
چه به صورت تنها و چه ترکیب آن با جی پی اس یا توتال استیشن و با نرم افزار Trimble Access برای کار با کنترلر و جمع آوری اطلاعات و Trimble business center برای پردازش داده، اطلاعات کافی و بی نقصی برای نقشه برداری تهیه می شود.
سرعت فوق العاده:
راهکار تریمبل برای برداشت تصویر فوق العاده فقط با یک کلیک تصویر 60 مگاپیکسلی به کمک 12 دوربین تصویری کامل برای کار فوتوگرامتری تهیه می¬کند. با این کار انبوهی ازعوارض به جای چندین ساعت برداشت با توتال استیشن و جی پی اس فقط با یک کلیک در کمتر از 1 دقیقه برداشت می¬شود که ایده آل برای کار نقشه برداری و GIS می باشد.
تهیه ابر نقطه :
این قابلیت توسط نرم افزار Trimble Business Center تهیه شده که عکس¬ها را تبدیل به ابر نقطه می¬کند، لذا برای محاسبه حجم و اندازه گیری خطوط و مدل سازی مناسب می باشد.
راه حلی کامل برای اندازه گیری:
این تکنولوژی (Trimble V10) سیستمی دقیق و کامل با سرعت بالا برای نقشه برداری می باشد. از ویژگی های فیزیکی آن دستگاه می توان به وزن 900 گرمی آن اشاره کرد که کار با آن را بسیار راحت کرده است . همچنین این دستگاه مجهز به 2 پورت USB برای فلش و اتصال به کنترلر می باشد .
این دستگاه مجهز به انواع سنسورهای داخلی برای تعیین موقعیت بهتر عکس ها می باشد .این دستگاه قابلیت برداشت 700 عکس پاناروما با باتری های کامل خود را دارد.
جهت اطلاعات بیشتر به سایت www.geogostar.com مراجعه نمایید.




اطلاعات تماس

نام   آرش سامانی
آدرس   اتوبان ستاری نبش انصاری پلاک 88 واحد 8
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ ۰۹:۱۶:۳۱
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ ۲۰:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   256
کلمات کلیدی   Trimble V10,فوتوگرامتری,تریمبل,نقشه برداری,عکس برداری,Trimble,V10,لوازم مهندسی,لوازم,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام