فروش و اجاره جی پی اس و توتال استیشن و اسکنر نقشه

فروش و اجاره جی پی اس و توتال استیشن و اسکنر نقشه

دسته: لوازم وکالا > لوازم مهندسی

استان: تهران

شرکت ژئوماتیک گستر در زمینه فروش و اجاره تجهیزات نقشه برداری از قبیل جی پی اس ها تک و دو و سه فرکانسه و جی پی اس ایستگاهی و دوربین های نقشه برداری از قبیل توتال استیشن و تئودولیت و ترازیاب و اسکنر و سیستم های فوتوگرامتری از قبیل پهباد به نقشه برداران خدمات ارایه میدهد.
در زیر به برخی از تجهیزات اشاره شده است. همچنین کلیه تجهزات جانبی شامل سه پایه ژالون متر لیزری جی پی اس دستی ترابراگ و.... دراین شرکت با قیمتی باور نکردنی ارایه می گردد.
• پهباد
 Trimble UX5
پهباد UX5 از جدید ترین نمونه های پهباد می باشد که عملیات فتوگرامتری را برای نقشه بردارن اسان نموده است. این دستگاه با انواع سنسوری که بر روی خود دارد این امکان را به اپراتور می دهد تا از آسیب های احتمالی جلوگیری نماید.
• اسکنر – Laser Scanner
 Leica Scan Station
این دستگاه که قابلیت برداشت تا 50000 نقطه در ثانیه با تراکم نقاط 1 میلی متری تا فاصله 300 متر را دارا می باشد. این اسکنر مجهز به دوربین میباشد و می تواند به نقاط رنگ طبیعی آنها را در محیط بدهد.
• جی پی اس – GPS
 Trimble R8 GNSS
جی پی اس تریمبل مدل R8 از بهترین و شناخته شده ترین های جی پی اس می باشد. این دستگاه قابلیت تمامی ماهواره GPS, Glonass, Galileo, Beidou, SBAS را دارا می¬باشد. و با توجه به قابلیت Bluetooth دستگاه برای کار به صورت رور (ROVER) ایده آل میباشد.
 Trimble R2 GNSS
جی پی اس تریمبل محل R2 از جدیدترین مدل های این برند این می باشد که مخصوص کار RTK ساخته شده است. این دستگاه علاوه بر اینکه قابلیت دریافت تمام ماهواره ها را دارد. همچنین قابلیت های ارتباطی Bluetooth, Wi-Fi, USB, Com نیز برخوردار می باشد.
 Trimble NETR5
جی پی اس ایستگاهی تریمبل مدل NETR5 از بهترین مدلهای جی پی اس ایستگاهی می باشد که قابلیت های فراوانی از جمله NTRIP را پشتیبانی می کند. این دستگاه هم اکنون در شرکت ژئوماتیک گستر مستقر می باشد و همکاران می توانند با مراجعه به آدرس www.geogostar.com/netr5 عملکرد دستگاه را به صورت آنلاین مشاهده نمایید.

جی پی اس لایکا مدل ATX1230 از بهترین مدل های GPS لایکا برای کار به صورت RTK می باشد. این دستگاه مجهز به Bluetooth بوده و قابلیت دریافت ماهواره GPS و Glonass را دارد.
 Leica VIVA
جی پی اس های سری viva از جدیدترین سری جی پی اس های این شرکت می¬باشد. که در مدل¬های گوناگون جهت کار به صورت ایستگاهی و دور ارئه گشته است. این دستگاه قابلیت دریافت سیگنالهای GPS, Glonass, Galileo, Beidou, SBAS را دارا می باشد.
 Hi-Target V90
از جدیدترین مدل های جی پی اس ساخت شرکت Hi-Target میباشد که قابلیت دریافت تمامی ماهواره ها را دارد. همچنین این دستگاه به تمام تجهزیات ارتباطی مجهز میباشد.
• دروبین نقشه برداری - Total Station
 Trimble 5600
توتال استیشن تریمبل سری 5600 از جمله دوربین های نقشه برداری موتورایز می باشد که قابلیت کار به صورت تکنفره (One Man) را دارا می باشد. این دستگاه برد بدون منشور تا 1 کیلومتر را دارا می باشد.
 Leica 1200
توتال استیشن های لایکا سری 1200 از بهترین های این برند میباشد که در مدل و آپشن های متفاوتی ارایه شده است. دوربین های این شرکت همگی موترایز بوده و قابلیت One Man، Smart Station و Smart Pole را دارا میباشد. این سری از دوربین می توانند تا 1 کیلومتر را بدون منشور طولیابی کنند.
• لوازم جانبی - Accessories
تمامی لوازم جانبی از قبیل سه پایه ، منشور، ژالون، دوپایه ژالون گیر و تراز و باتری و کابل و فلانژ و ترابرک و شاخص و متر لیزری و جی پی اس دستی نیز توسط این شرکت با بالاترین کیفیت به نقشه برداران ارایه می شود.
WWW.GEOGOSTAR.COM




اطلاعات تماس

نام   آرش سامانی
آدرس   بزرگراه ستاری نبش انصاری پلاک 88 واحد 8
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ ۰۹:۱۶:۴۷
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۶/۰۹/۱۰ ۲۰:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   152
کلمات کلیدی   فروش و اجاره جی پی اس و توتال استیشن و اسکنر نقشه,تریمبل,نمایندگی تریمبل,لایکا,جی پی اس ایستگاهی,سه فرکانسه,دو فرکانسه,تعمیرات جی پی اس,لوازم نقشه برداری,توتال استیشن,TRIMBLE,LEICA,فروش,اجاره,جی,پی,اس,توتال,استیشن,اسکنر,نقشه,لوازم مهندسی,لوازم,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام