فروش جی پی اس نقشه برداری تریمبل R8 و NetR5

فروش جی پی اس نقشه برداری تریمبل R8 و NetR5

دسته: لوازم وکالا > لوازم مهندسی

استان: تهران

فروش و اجاره توتال استیشن و جی پی اس, پهباد و اسکنر تریمبل نقشه برداری
شرکت ژئوماتیک گستر در زمینه فروش و اجاره تجهیزات نقشه برداری از قبیل جی پی اس ها تک و دو و سه فرکانسه و جی پی اس ایستگاهی و دوربین های نقشه برداری از قبیل توتال استیشن و تئودولیت و ترازیاب و اسکنر و سیستم های فوتوگرامتری از قبیل پهباد به نقشه برداران خدمات ارایه میدهد.
در زیر به برخی از تجهیزات اشاره شده است. همچنین کلیه تجهزات جانبی شامل سه پایه ژالون متر لیزری جی پی اس دستی ترابراگ و.... دراین شرکت با قیمتی باور نکردنی ارایه می گردد.


GPS RTK تریمبل مدل NetR5 & R8 به همراه رادیوی 35 وات
این ست از محبوب ترین نوع بین نقشه برداران می باشد چرا که برای کارهای نقشه برداری کاملا ایده آل می باشد.
این ست شامل:
Trimble NETR5: دستگاه تریمبل مناسب برای Base با قابلیت دریافت ماهواره های GPS و Glonass میباشد. این دستگاه با نمایشگر کار را برای راه اندازی به عنوان Base سریع و راحت کرده است.
این دستگاه همچنین قابلیت دریافت موج های L1وL2وL5 را دارا می باشد.

Trimble R8: این دستگاه یک Rover سبک و کوچک می باشد که قابلیت دریافت ماهواره¬های GPS و Glonass و همچنین قابلیت دریافت موج های L1 و L2 و L5 را دارا می باشد.

Trimble TCU: این کنترلر مجهز به نرم افزار Windows می باشد و بوسیله Bluetooth این امکان را به کاربر می دهد تا بتواند با Rover به راحتی کار کند.

Pacific Crest ADL 35W= این رادیوی آمریکایی با قدرت ارسال 35 وات این امکان را به کاربر می دهد تا در دورترین شرایط نیز ارتباط رادیویی داشته باشد.
این دستگاه با توجه به دریافت قوی ماهواره و قدرت بالای رادیو برای کارهای شهری بسیار مناسب می باشد.




اطلاعات تماس

نام   آرش سامانی
آدرس   اتوبان ستاری بیش انصاری پلاک 88 واحد 8
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ ۰۹:۱۷:۱۸
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ ۲۰:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   137
کلمات کلیدی   فروش جی پی اس نقشه برداری تریمبل R8 و NetR5,جی پی اس,دوفرکانسه,ایستگاهی,سه فرکانسه,دقیق,UTM,RTK,فروش,جی,پی,اس,نقشه,برداری,تریمبل,R8,NetR5,لوازم مهندسی,لوازم,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام