فروش دوربین نقشه برداری Trimble S6 توتال استیشن

فروش دوربین نقشه برداری Trimble S6 توتال استیشن

دسته: لوازم وکالا > لوازم مهندسی

استان: تهران

فروش و اجاره توتال استیشن و جی پی اس, پهباد و اسکنر تریمبل نقشه برداری
شرکت ژئوماتیک گستر در زمینه فروش و اجاره تجهیزات نقشه برداری از قبیل جی پی اس ها تک و دو و سه فرکانسه و جی پی اس ایستگاهی و دوربین های نقشه برداری از قبیل توتال استیشن و تئودولیت و ترازیاب و اسکنر و سیستم های فوتوگرامتری از قبیل پهباد به نقشه برداران خدمات ارایه میدهد.
در زیر به برخی از تجهیزات اشاره شده است. همچنین کلیه تجهزات جانبی شامل سه پایه ژالون متر لیزری جی پی اس دستی ترابراگ و.... دراین شرکت با قیمتی باور نکردنی ارایه می گردد.


توتال استیشن حرفه ای مطابق با نیاز های امروز و پاسخگو به نیازهای صنعتی .
این دستگاه تمام ویژگی هایی که شما به عنوان یک دستگاه نقشه برداری نیاز دارید تا در کار سرمایه گذاری کنید و برای آینده هم پاسخگو باشد را دارد.
تکنولوژی عکس برداری :
این دستگاه با مجهز شدن به دوربین عکس برداری این قابلیت را پیدا کرده تا تصاویر را به صورت زنده در کنترلر ببینید. این در تهیه اطلاعات کافی برای کار های بعدی و تهیه کد و ارائه گزارش به کار فرما عالی می باشد.
طول یابی بدون منشور:
این دستگاه قابلیت طول یابی تا فاصله 1300 متر را دارا می باشد که این قابلیت برای مدل های Plus به 2200 متر افزایش می یابد.
موتورایز:
این دستگاه به جدیدترین نوع موتورها مجهز شده است لذا بدون صدا و با سرعت بالا می باشد .
با توجه به ردیابی عالی منشور این دستگاه امکان به وجود آمدن خطا حذف گشته و می توان مطمئن بود که این دستگاه منشور را حتی در بدترین شرایط نیز گم نمی کند.
نقشه برداری ترکیبی:
قابلیت Trimble Integrated این امکان را فراهم می کند تا شما هم ارتباط با جی پی اس و هم توتال را داشته باشید .این قابلیت این امکان را می دهد که علاوه به اینکه توتال شما را گم نخواهد کرد بلکه در شرایطی که جی پی اس جواب گو نمی باشد شما بتوانید با توتال کار را ادامه دهید یا با قرائت هر دو دستگاه به دقت بالاتری برسید.
برای اطلاعات بیشتر به سایت www,geogostar.com مراجعه نمایید.




اطلاعات تماس

نام   آرش سامانی
آدرس   اتوبان ستاری نبش انصاری پلاک 88 واحد 8
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۷/۲۴ ۰۹:۱۷:۳۰
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ ۲۰:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   165
کلمات کلیدی   فروش دوربین نقشه برداری Trimble S6 توتال استیشن,توتال استیشن,عکس برداری,نقشه برداری,دقیق,تریمبل,دوربین نقشه برداری,فروش,دوربین,نقشه,برداری,Trimble,S6,توتال,استیشن,لوازم مهندسی,لوازم,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام