سیستم های اعلام و اطفاء حریق پیشرفته

سیستم های اعلام و اطفاء حریق پیشرفته

دسته: خدمات > سیستم حفاظتی

استان: تهران

سیستم های اعلام و اطفاء حریق پیشرفته
شرکت آتشگون با حضور مستمر در مشاوره، طراحی و ارائه خدمات در زمینه سیستم های اعلام و اطفاء حریق اتوماتیک از تجربه و جایگاه ویژه ای برخوردار است. از خدمات این شرکت در زمینه اطفاء حریق می توان به موارد زیر اشاره نمود:
FM200
FE13
NOVEC1230
CO2
Argonite
Watermist

سیستم اطفاء حریق FM200
FM200 به عنوان گزینه مناسبی برای گاز Halon1301 در زمینه اطفاء حریق اتوماتیک برای فضاهایی که از ارزش و حساسیت بالایی برخوردارند. به صورت Total Floading مورد استفاده قرار می گیرد. Fm200 تاثیری بر روی محیط زیست نداشته و در سیلندرهای با سایز مختلف در فشار 25 بار قابل استفاده است.

سیستم اطفاء حریق CO2
از دیگر محصولات و سیستم هایی که توسط شرکت آتشگون ارائه می گردد، سیستم های اطفاء حریق اتوماتیک توسط گاز CO2 می باشد.

Argonite
گاز Argonite ترکیبی از آرگون و نیترون است که در طبیعت یافت می شود و عوارض جانبی بر روی محیط ندارد. این گاز در هنگام تخلیه، اکسیژن موجود در هوا را از 21 درصد به حدی می رساند که امکان احتراق وجود نداشته باشد. فضای مورد نیاز برای انبار کردن این گاز نسبت به گازهای دیگر اطفاء زیادتر و داخل سیلندرهایی با فشاری بین 200 تا 300 بار نگهداری می شوند.

مرکز کنترل اطفاء حریق متعارف
پنل های اطفاء حریق با بهره گیری از میکروپروسسورها و اجزاء محصوص، قابلیت مدیریت زون های ردیابی حریق متعارف را دارا می باشد. این دستگاه ها دارای استانداردهای BS و EN و دارای کاربری ساده و با دقت می باشد.

دتکتورهای کابلی حرارتی(خطی)
دتکتورهای کابلی می توانند راه حلی مناسب برای ردیابی و کنترل دقیق دمای محیط باشند تا در صورت بروز هرگونه افزایش حرارت، آن را ردیابی و اعلام نمایند. شرکت آتشگون مجموعه کاملی از این محصول را برای مصارف مختلف نظیر تونل کابل ها، چرخ های نقاله، موتور خودروها، انبارها و غیره از دمای 65- درجه تا 23+ درجه مورد استفاده قرار می دهد.

دتکتورهای بسیار حساس لیزری (HSSD)
دتکتورهای لیزری با شمارش ذرات موجود در هوا و دقتی بیش از 1000 برابر نسبت به دتکتورهای دودی دیگر در فضاهای بسیار مهم نظیر سایت های کامپیوتر و مخابرات، موزه ها، کتابخانه ها، انبارها و غیره قابل استفاده می باشد. این ردیاب پیشرفته قابلیت دارد که دود را در مراحل بسیار اولیه تشکیل آن تشخیص داده، تا اقدام های لازم انجام پذیرد.

آدرس: خیابان هلال احمر - نرسیده به میدان رازی - مجتمع نگین رازی - طبقه اول اداری -
09121173258
h.ghadimi2016@gmail.com




اطلاعات تماس

نام   حميد قديمي
آدرس   خيابان هلال احمر - نرسيده به ميدان رازي - مجتمع نگين رازي - طبقه اول اداري - واحد 122
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ ۰۹:۱۵:۰۲
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ ۲۰:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   178
کلمات کلیدی   سیستم های اعلام و اطفاء حریق پیشرفته,طراحی سیستم های آتش نشانی,سیستم اعلام حریق,اعلام حریق هوشمند,اعلام حریق پیشرفته,اعلام حریق آدرس پذیر,اعلام حریق کانونشنال متعارف,سیستم اطفاء حریق,اطفاء حریق اتوماتیک,اطفاء حریق دستی,اطفاء حریق خودکار,اطفاء حریق آبی,اطفاء حریق فوم,فروش سیستم اعلام و اطفاء حریق اتوماتیک,سیستم FM200,سیستم,های,اعلام,اطفاء,حریق,پیشرفته,سیستم حفاظتی,خدمات,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام