ساک تبلیغاتی

ساک تبلیغاتی

دسته: خدمات > چاپ وتبلیغات

استان: تهران

ساک دستی تبلیغاتی
ساک دستی ( کیف خرید و یا پاکت تبلیغاتی ) مناسب ترین محصول تبلیغاتی در کلیه نمایشگاه های بین المللی، فروشگاه های عرضه محصولات گوناگون و ... جهت برند سازی میباشد .
ساک دستی برزنتی تبلیغاتی
این نوع ساک دستی سازگار با محیط زیست است و علاوه بر قابلیت نفوذ پذیری هوا ، ضد آب می باشد . ساک دستی های برزنتی برای مصارف تبلیغاتی ، نمایشگاهی ، فروشگاهی و … گزینه ای عالی هستند و معمولا دارای طیف وسیعی از رنگ ها ، سایز ها و طرح هایی می باشند که می تواند برای اهداف مختلف به کار گرفته شود.
ساک دستی سوزنی تبلیغاتی
سـاک های پارچه ای سـوزنی یا نانو‌ون مطابق با در خواست مشتری و با ماندگاری بالا در ضخامت های 60 گرمی و 90 گرمی ارائه می شوند که از لحاظ استحکام و دوام و قابل تضمین می باشند.
ساگ دستی گلاسه تبلیغاتی
شما با ارائه ی ساک دستی به مشتریان، نشان می دهید که به مشتری خود و خرید انجام شده توسط مشتری اهمی می دهید، ارائه ی محصول شما در ساک خرید نشان دهنده ی احترام شما به مشتری، محصول و تجارت شماست.




اطلاعات تماس

نام   محمدرضا فعدی
آدرس   تهران ، خیابان شریعتی ، سه راه طالقانی ، خیابان پادگان ولیعصر ، نبش کوچه نیرو ، پلاک 38 ، واحد 1
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ ۰۹:۱۵:۵۱
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ ۲۰:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   231
کلمات کلیدی   ساک تبلیغاتی,ساک دستی,ساک دستی تبلیغاتی,ساک دستی ارزان,ساک دستی ارزان تبلیغاتی,تولیدکننده ساک دستی تبلیغاتی,واردکننده ساک دستی تبلیغاتی,خرید ساک دستی تبلیغاتی,فروش ساک دستی تبلیغاتی,ساک دستی پرسی تبلیغاتی,ساک دستی دوختی تبلیغاتی,ساک خرید,ساک خرید تبلیغاتی,ساک دستی برزنتی,ساک دستی برزنتی تبلیغاتی,ساک,تبلیغاتی,چاپ و تبلیغات,خدمات,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام