لیوان تبلیغاتی

لیوان تبلیغاتی

دسته: خدمات > چاپ وتبلیغات

استان: تهران


لیوان تبلیغاتی هدیه ای ماندگار برای تبلیغ شرکت شماست .تولید انواع لیوان تبلیغاتی استیل،ماگ استیل در دار،سرامیکی، سرامیکی با قاشق و نعلبکی و…. در طرحها و رنگهای مختلف لیوان و ماگ فلزی لیوان و ماگ نگهدارنده لیوان و ماگ جادوی لیوان و ماگ درب دار تبلیغاتی.لیوان تبلیغاتی هدیه ای مناسب برای ادارات و شرکت ها می باشد که می توان با انتخاب نوع لیوان برند و لگو یا هر چاپی روی لیوان تبلیغاتی انجام داد شرکت تبلیغات فعدی وارد کننده انواع لیوان های تبلیغاتی میباشد و آماده ارائه خدمات به شرکت ها,سازمان ها و ... می باشد.
لیوان سرامیکی تبلیغاتی
لیوان سفید سرامیکی یکی از گزینه های مناسب برای تبلیغات مؤثر و هدیه می باشد با توجه به کیفیت بالا و ظاهری سفید و زیبا وقیمت پایین تر نسبت به انواع ماگ های سرامیکی دیگر جهت چاپ لوگو ، برند ، نشان تجاری به عنوان هدایای تبلیغاتی و چاپ عکس های اختصاصی بروی لیوان بسیار پرطرفدار و محبوب می باشد لیوان سفید سرامیکی داخل و دسته رنگی جز لیوان های پر طرفدار و با رنگ های متنوع می باشد این لیوان مناسب جهت هدایای تبلیغاتی و ست کردن با رنگ سازمانی بسیار مناسب می باشد بدنه این لیوان به رنگ سفید و داخل و دسته آن در رنگ های مختلف طراحی شده که میتواند جوابگوی سلایق شما و سازمان شما قرار گیرد.

لیوان پلاستیکی تبلیغاتی
از این لیوان ها به عنوان هدیه تبلیغاتی نیز می‌توان استفاده نمود، زیرا هدیه تبلیغاتی وسیله ای است که پیام شما را به راحتی توسط مصرف کننده آن به مشتریان احتمالی شما منتقل می‌نماید و شما بابت آن هیچگونه هزینه ای پرداخت نمی‌نمایید. لیوان تبلیغاتی نشکن و دوجداره در رنگهای مختلف مدل 150 این مدل لیوان بدلیل فرم زیبای آن پرفروش ترین لیوان تولیدی این شرکت میباشد چاپ لوگو و متن تبلیغاتی بر روی آن امکان پذیر بوده و به وسیله دستگاه تامپو انجام میشود دارای جعبه تکی و در کارتن 60 عددی بسته بندی میشود.

لیوان شیشه ای تبلیغاتی
پوشش لایه بیرونی این لیوان با لعاب مات بوده و قابلیت چاپ بر روی آن با کیفیت بالا را داراست. لیوان تبلیغاتی یکی از وسایلی میباشد که هم به عنوان یک هدیه تبلیغاتی و هم به عنوان یک وسیله تبلیغاتی مورد استفاده میباشد. شرکت تبلیغات فعدی انواع لیوان تبلیغاتی و ماگ تبلیغاتی را در محصولات تبلیغاتی خود آماده ارائه به کارفرمایان محترم دارد. با وجود اینکه لیوان های تبلیغاتی یکی از قدیمی ترین محصولات از دسته هدایای تبلیغاتی است ،همچنان به دلیل کاربرد دائمی و تنوع زیاد آن که در انواع لیوان های تبلیغاتی وجود دارد و همچنین به دلیل دسترسی دائمی این هدیه تبلیغاتی با مخاطبان، یکی از پرفروش ترین و بهترین هدیه های تبلیغاتی به حساب می آید .
لیوان کاغذی تبلیغاتی
لیوان کاغذی یکی از پرکاربردترین اقلام تبلیغاتی در دنیاست خصوصا باتوجه به پیشرفت های قابل توجه در صنعت چاپ در دنیا شاهد هستیم چاپ لیوان کاغذی با کیفیت بهتر عرضه می شود.این امکان برای شما بوجود آمده است که باتوجه به قیمت رقابتی این محصول از میهمانان خود در دفاتر کاری ، نمایشگاه ها ، دفاتر نمایندگان از لیوان کاغذی اختصاصی خودتان استفاده کنید.بر روی لیوان کاغذی می توان طراحی ها و نوشتهای دلخواه خود را چاپ کرد تا هم جنبه تبلیغاتی داشته باشد و هم زیباتر به نظر می رسد. لیوان کاغذی تبلیغاتی که بیشترین مورد استفاده آن متعلق به شرکت کنندگان نمایشگاه هاست امروزه با استقبال بسیار خوبی روبروست. علاوه بر این فروشگاه‌ها، سمینارها، سازمان‌ها، بانک‌ها و شرکت‌ها نیز از مصرف‌کنندگان اصلی این لیوان تبلیغاتی یکبارمصرف هستند


لیوان فلزی تبلیغاتی
لیوان تبلیغاتی فلزی برای استفاده از نوشیدنی های سرد وگرم با انواع طرح های مختلف و متنوع برای مشتریان مناسب جهت مصرف در سازمانها، شرکتها و...
شرکت تبلیغات فعدی امکان چاپ عکس، لوگو و آرم روی لیوان تبلیغاتی به عنوان بهترین هدیه تبلیغاتی را دارا میباشد لیوان تبلیغاتی براساس جنس و ویژگی به لیوان سرامیکی –لیوان حرارتی (ماگ حرارتی)- لیوان چینی تبلیغاتی-لیوان فلزی تبلیغاتی (ماگ فلزی) لیوان پی وی سی یا ماگ پلاستیکی و لیوان پلاستیکی دسته بندی میشوند.




اطلاعات تماس

نام   محمدرضا فعدی
آدرس   تهران ، خیابان شریعتی ، سه راه طالقانی ، خیابان پادگان ولیعصر ، نبش کوچه نیرو ، پلاک 38 ، واحد 1
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ ۰۹:۱۶:۲۹
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ۲۰:۳۰:۰۰
تعداد نمایش   384
کلمات کلیدی   لیوان تبلیغاتی,لیوان,لیوان تبلیغاتی ارزان,لیوان ارزان,ماگ,ماگ تبلیغاتی,ماگ تبلیغاتی ارزان,ماگ ارزان,تولیدکننده لیوان تبلیغاتی,واردکننده لیوان تبلیغاتی,تولیدکننده ماگ تبلیغاتی,واردکننده ماگ تبلیغاتی,خرید لیوان تبلیغاتی,فروش لیوان تبلیغاتی,چاپ روی لیوان تبلیغاتی,لیوان سرامیکی,تبلیغاتی,چاپ و تبلیغات,خدمات,Namakala,نماکالا,نیازمندیها,تبلیغ,نیازمندی,آگهی,رایگان,تبلیغات,ایران,درج آگهی رايگان,آگهی,درج تبليغات رايگان,تبليغات رايگان,مجانی,آگهی رایگان,آگهی رايگان





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام