پچ پنل ، پیگتیل ، پچ کورد و آداپتور فیبر نوری

پچ پنل ، پیگتیل ، پچ کورد و آداپتور فیبر نوری

دسته: صنعت > الکترونیک و مخابرات

استان: تهران

در اجرای شبکه های فیبر نوری استفاده از تجهیزاتی نظیر پچ پنل، پیگتیل، پچ کورد و آداپتور برای راه اندازی شبکه ضروری است.

نمایندگی OPF با داشتن تجربه ای موفقیت آمیز در اجرای پروژه های فیبر نوری مختلف محصولات این دو برند را از با کیفیت ترین و متنوع ترین تجهیزات تولید شده در این عرصه شناخته و اقدام به ارائه این تجهیزات پسیو در انواع مدل های مناسب برای کابل های فیبر نوری loose tube و tight buffer و همچنین مشاوره در جهت انتخاب محصول مناسب کرده است.

پچ پنل به عنوان محفظه ای برای مدیریت اتصالات استفاده می شوند که دارای نصب و راه اندازی آسان، بهره وری و ایمنی بالا می باشند.

پچ کورد و پیگتیل فیبر نوری OPF به عنوان اجزای مهم شبکه در انواع single mode و multi mode و با کانکتور های مختلف SC، LC، FC، ST،MU و ... ارائه و متناسب با کابل شبکه و تجهیزات دیگر انتخاب می شوند.

همچنین انواع آداپتور های فیبر نوری SC، ST، LC و FC به صورت simplex و Duplex با برند OPF موجود می باشند که جهت مشاهده مدل های مختلف آن می توانید به سایت مراجعه نمایید .




اطلاعات تماس

نام   میثم میثمی
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://www.opticalfiberco.com/product/passive-product/optical-passive-product
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ ۰۳:۵۱:۵۸
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ ۰۵:۰۰:۰۰
تعداد نمایش   729
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,پنل,پیگتیل,کورد,آداپتور,فیبر,نوری,پچ پنل,پچ کورد,آداپتور فیبر نوری,پچ کورد فیبر نوری,راه اندازی شبکه,اجرای پروژه های فیبر نوری,تجهیزات پسیو,کابل فیبر نوری,پیگتیل فیبر نوری,فیبر نوری OPF,پچ پنل ، پیگتیل ، پچ کورد و آداپتور فیبر نوری





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام