محصولات مستک - ارت سنج ها -  مولتی متر ها

محصولات مستک - ارت سنج ها - مولتی متر ها

دسته: صنعت > ابزار و یراق

استان: تهران

معرفی برند مستک :
مستک MASTECH در سال 1987 به عنوان یک شرکت تولید کننده ی تجهیزات اندازه گیری الکتریکی تاسیس گردید و خود را به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده این تجهیزات در دنیا مطرح نمود. این شرکت به عنوان یکی از به روز ترین تولید کننده های تجهیزات اندازه گیری الکتریکی معروف شده است.این شرکت تلاش گسترده ای را جهت جلب نظر مشتریان و رفع نیاز آنها انجام داده است، برای این منظور، کیفیت، امنیت، دوام، دقت و قیمت تمام شده محصولات را بهبود بخشیده است.این شرکت چینی معتقد است که تلاش های بی وقفه و بهبود و ارتقا محصولات مهمترین عامل پیروزی در بازارهای جهانی است. این شرکت موفق شده که در زمینه های مختلف موفقیت هایی را بدست آورد و همچنین در بیش از 200 نوع از محصولات خود تحسین جهانی را بدست آورده است.

درخشش الکتریک نماینده انحصاری و رسمی مستک در ایران میباشد.

تمامی محصولات شرکت مستک اعم از ارت سنج ها ، آمپرمتر ها و مولتی مترها ، تجهیزات برق و الکترونیک و مخابرات ، ترمومتر لیزری و تماسی ، میگر و تجهیزات آزمایشگاه فیزیک و مکانیک در فروشگاه درخشش الکتریک موجود می باشد .

برای مشاهده تمام محصولات مستک ، دانلود لیست قیمت محصولات و دریافت فایل های دستگاه ها و همچنین اطلاع از آخرین اخبار محصولات مستک می توانید به سایت درخشش الکتریک مراجعه نمایید .



لینک کانال تلگرام : https://telegram.me/derakhsheshelc

تلفن های تماس : 02133912241 - 02133904324




اطلاعات تماس

نام   درخشش الکتریک
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://www.derakhshesh.com/index.php/cPath/2/pname/مستک
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ ۰۳:۵۳:۴۹
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ ۰۵:۰۰:۰۰
تعداد نمایش   178
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,محصولات,مستک,ارت,سنج,,مولتی,متر,ارت سنج,مولتی متر,آمپرمتر,تجهیزات برق,تجهیزات الکترونیک,تجهیزات مخابرات,ترمومتر لیزری,ترمومتر تماسی,تجهیزات آزمایشگاه فیزیک,تجهیزات آزمایشگاه مکانیک,میگر,محصولات مستک - ارت سنج ها - مولتی متر ها





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام