ساعت دیواری طرح اشک

ساعت دیواری طرح اشک

دسته: لوازم وکالا > اثاثیه منزل و لوازم خانگی

استان: خراسان رضوی

نام : ساعت دیواری
طرح : اشک
ساخت : کشور تایوان
ضمانت : 72 ساعت ضمانت تحویل
جنس بند : پلکسی گلاس
نوع کاربری : پذیرایی/آشپزخانه/اتاق خواب/محل کار
نوع موتور : تیک تاکی تایوانی
تعداد نگین : 8 عدد
سایز : 65 در 65 سانتیمتر
ضخامت : 3 میلیمتر
شیشه ضد خش : دارد
جعبه : دارد
قیمت: 49,000 تومان

ممکن است هر وسیله ای روزی عمرش به پایان برسد اما عمر وقت و ساعت هیچگاه به پایان نمیرسد ساعت های متفاوتی در بازار وجود دارند اما هیچ ساعت دیواری ای ساعت دیواری اشک نمیشود.جنس بدنه این ساعت از نوع پلکسی گلاس طراحی شده است شما میتوانید ساعت دیواری اشک را روی دیوار اتاق پذیرای ,اتاق کودکان,اتاق خواب یا هر جای دیگر که دلتان بخواهد قرار دهید این محصول دارای ابعادی به 65*65 سانتیمتر میباشد با امکان جابجایی ساعت و مهمتر از آن قلب تپنده این ساعت یک موتور قدرتمند می باشد که سالها برایتان خواهد تپید با جنس بدنه ای کاملا درجه یک و عالی از هر نظر با نصب این ساعت میهمان هایی را که به خانه شما می آیند شگفت زده کنید و حال و هوایی تازه به اتاق هایتان مخصوصا اتاق پذیرایی ببخشید.

ساعت دیواری اشک از جنس پلکسی گلاس براق ساخته شده و بسیار سبک می باشد . ضخامت پلکسی استفاده شده در ساعت سه میلی متر بوده و متریال پلکسی ساخت کشور تایوان می باشد که در برابر تغییر رنگ در برابر رطوبت و نور مقاوم است . براقیت پلکسی به گونه ایست که نور تابیده شده روی صفحه ساعت منعکس می شود و به لوکس نشان دادن قطعات کمک می کند .

سایز : 65*65

نوع بسته بندی: این ساعت در بسته بندی کارتون سایز 30 در 30 تقدیم شما می باشد که پس از نصب به سایز اصلی تبدیل می شود 

متعلقات :موتور ساعت-عقربه دقیقه شمار و ساعت شمار-قطعات بنده ساعت و قطعات اطراف ساعت 

طریقه نصب: راهنمای نصب ساعت برای شما ارسال می شود و به راحتی توسط نوعی چسب نواری مخصوص دو رو که ساخته شده برای همین نوع ساعت می باشد نصب خواهد شد قسمت موتور نیز توسط میخ کوچکی قابلییت نصب دارد.

نحوه تمیز کردن: فقط کافیست با یک پارچه مرطوب روی ساعت را تمیز کنید  برچسب ضد خش ساعت: جهت جلوگیری از خش و خط افتادن بدنه ساعت در حمل ونقل برچسبی به رنگ قهوه ای روی ساعت چسبانده شده است که به محض تحویل می توانید به راحتی جدا کنید.


امکان ارسال کالا به تمام نقاط کشور

توجه : تمامی سفارشات شهرهای تهران ، کرج ، اصفهان و مشهد در کمتر از 48 ساعت با پیک ارسال می شود . مابقی شهرها با پست سفارشی یا پیشتاز ارسال می گردد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید پیامکی کد 239530616 را به شماره سامانه 1000100045 پیامک کنید و منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

لینک خرید محصول :
http://www.clnk.ir/W3

» سایر تصاویر برای این آگهی




اطلاعات تماس

نام   ارسال به سراسر کشور
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ ۰۴:۰۹:۳۶
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۴/۱۴ ۲۳:۳۹:۳۶
تعداد نمایش   211
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,ساعت,دیواری,طرح,اشک,ساعت دیواری طرح اشک





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام