قفسه فروشگاهی ، قفسه انباری ،اجرای سیستم قفسه فلزی

قفسه فروشگاهی ، قفسه انباری ،اجرای سیستم قفسه فلزی

دسته: لوازم وکالا > لوازم اداری

استان: تهران

قفسه بندی پاشایی در زمینه قفسه بندی فلزی و پیچ و مهره ای و قفسه بندی فروشگاهی و قفسه بندی انبار و ... در تهران و شهرستان ها با بهترین قیمت ها فعالیت گسترده ای دارد .

** ما در زمینه خرید و فروش انواع قفسه ، طراحی قفسه و فروش قفسه دست دوم متخصصیم **

امروزه تمامی فروشگاه ها و انبارها مجهز به سیستم قفسه بندی می باشند تا کالاها و اقلام به صورت منظم دسته بندی گردند. یکی از دلایل اصلی استفاده از سیستم های قفسه بندی ، سهولت در انجام فعالیت های انبارداری و بهینه سازی فضا است.

مرکز قفسه بندی پاشایی یکی از معتبرترین مراکز تولیدکننده انواع سازه های فلزی و انواع قفسه بندی در ایران می باشد که با تکیه بر تجربه دیرینه و گرانبهای کارشناسان و مدیران خود در جهت سیستم دهی ، طراحی و ساخت و اجرای پروژه های بزرگ با در اختیار داشتن امکانات وسیع تولید ، طراحی و مهندسی در راستای خدمت به صنایع کشور فعالیت می نماید و برخی از تولیدات خود را به شرح زیر معرفی می نماید:

برخی از دلایل استفاده از قفسه بندی عبارتند از:
•استفاده بهینه از فضای انبار
•از بین بردن محدودیت در قرار دادن کالاها روی یکدیگر
•طبقه بندی و دسته بندی اقلام مختلف
•تسریع دسترسی به کالا
•ایجاد نظم و ثبات در چیدمان کالا

قفسه بندی پاشایی ارائه دهنده خدمات : قفسه بندی, قفسه بندی سوپرمارکت و هایپر مارکت قفسه بندی فروشگاهی گرد و سنگین ،قفسه بندی نیمه سنگین ، قفسه بندی مخصوص کتاب ، نان ،و میوه ، قفسه  قفسه بندی داروئی ، قفسه بندی انباری بالکی راک و پالت راک ، اجزای قفسه بندی انباری راک ، قفسه بندی پیچ و مهره ای ، بازویی ، نیم طبقه انباری و هلالی ، قفسه بندی یک طرفه و دو طرفه قفسه بندی سوپر مارکتی یک طرفه ، قفسه بندی انبار و ...

کلیه محصولات قفسه بندی پاشایی با بهترین کیفیت ، مطابق با آخرین استاندارد های روز دنیا و مناسب ترین قیمت ارائه میگردد. مجریان نصب قفسه پاشایی ، از باتجربه ترین پرسنل انتخاب شده و به بهترین شکل ممکن اجرای کار را بر عهده دارند.

سیستم قفسه فلزی در طرحهای جدید کیفیت بالا زیر قیمت بازار

» سایر تصاویر برای این آگهی




اطلاعات تماس

نام   هادی پاشایی
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ ۰۴:۱۵:۳۷
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ ۰۵:۰۰:۰۰
تعداد نمایش   777
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,قفسه,فروشگاهی,انباری,،اجرای,سیستم,فلزی,قفسه بندی,اجرای سیستم قفسه فلزی,قفسه بندی انباری,قفسه فروشگاهی,خرید قفسه دست دوم,فروش قفسه دست دوم,قفسه دست دوم,قفسه فلزی,قفسه راک,قفسه بندی پیچ و مهره ای,قفسه بندی سوپرمارکت,قفسه انباری,قفسه مخصوص میوه,قفسه مخصوص نان,قفسه بندی داروئی,قفسه فروشگاهی ، قفسه انباری ،اجرای سیستم قفسه فلزی





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام