تور ارزان اروپا پاییز و زمستان 95

تور ارزان اروپا پاییز و زمستان 95

دسته: خدمات > خدمات مسافرتی

استان: تهران

مجری تور اروپا ، ایتالیا ، اسپانیا ، فرانسه ( ارزان قیمت ) زمستان و نوروز

تور اروپا هم برای بازدیدهای کوتاه مدت و هم بلند مدت، تجربه‌های سفر گوناگونی را در اختیار گردشگران می‌گذارد.

به خاطر جغرافیای جمع و جور این قاره، حتی در یک سفر کوتاه مدت نیز می‌توانید چندین کشور اروپایی را تجربه کنید. سیستم ریلی گسترده در این منطقه، سفر بین کشورها را بسیار ساده و آن را به یکی از جنبه‌های لذت‌بخش این تورها تبدیل کرده است. در بسیاری از شهرهای بزرگ، سیستم گسترده ترامواها، مترو و اتوبوس‌ها باعث می‌شوند بتوانید در کمال راحتی از جاذبه‌های دیدنی اروپا دیدن کنید، بدون این که نیاز باشد اتومبیل کرایه کنید.
در این تور ارزان قیمت 11 روزه شما به کشورهای ایتالیا ، اسپانیا و فرانسه رفته و از شهرهای پاریس ، رم و بارسلون دیدن خواهید کرد.

* تور 11 روز دور اروپا ( ایتالیا + اسپانیا + فرانسه ) نوروز و زمستان 95
ترکیب تور: رم (4 شب) + پاریس (3 شب) + بارسلون (3 شب)
تاریخ رفت: 15 بهمن
پرواز: آلیتالیا
ترانسفر فرودگاهی با قطار
توضیحات: جهت استفاده از خدمات تور گروهی در تمامی شهرها (شامل: راهنمای ایرانی در محل + یک گشت شهری)، مبلغ 480 هزار تومان برای هر شهر به مبالغ فوق اضافه خواهد شد.

برای بسیاری از مردم دنیا بازدید از اروپا یکی از جذاب‌ترین و رویایی‌ترین سفرهایشان است. حال اگر تور اروپا شامل بازدید از برخی از زیباترین کشورهای این قاره نیز شود، این سفر بیش از پیش جذابتر می‌شود. در این تور 11 روزه ارزان قیمت شما به کشورهای ایتالیا، اسپانیا و فرانسه رفته و از شهرهای پاریس، رم و بارسلون دیدن می‌کنید. شما می‌توانید پاییز و زمستان امسال را در چند تا از بهترین و دیدنی‌ترین شهرهای دنیا سپری کنید. فرصت را از دست ندهید و امسال را در تور اروپا برای خودتان خاطره‌انگیز کنید .




اطلاعات تماس

نام   آوای بورالان
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://buralan.com/tours/europe-اروپا
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ ۰۴:۳۲:۲۹
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ ۰۴:۰۰:۰۰
تعداد نمایش   363
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,تور,ارزان,اروپا,پاییز,زمستان,تور اروپا,تور ایتالیا,تور فرانسه,تور اسپانیا,تور بارسلون,تور ارزان اروپا,قیمت تور اروپا,مجری تور اروپا,مجری تور ایتالیا,مجری تور اسپانیا,مجری تور فرانسه,تور ایتالیا زمستان 95,تور ارزان اروپا پاییز و زمستان 95





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام