سازنده دستگاه ابر و دستگاه اسفنج

سازنده دستگاه ابر و دستگاه اسفنج

دسته: صنعت > ماشین آلات

استان: یزد

سازنده دستگاه ابر و دستگاه اسفنج

** شرکت لایق به عنوان تولید کننده دستگاه های ابر و اسفنج اقدام به فروش خط تولید ابر و اسفنج با طرحی مدرن و پیشرفته با امکان تولید انواع ابرها با بهترین کیفیت ( تنها با نیاز به فضای صد متری و برق تک فاز ) نموده است .

(( دستگاه تولید ابر و اسفنج ))

این شرکت همچنین در طول 1 روز کلیه آموزش های تخصصی و حرفه ای مربوط به ابر و اسفنج را با به روز ترین روش های موجود ارایه مینماید . پیشنهاد می گردد برای خرید دستگاه اول با دستان خودتان تولید ابر انجام دهید بعد اقدام به خرید نمایید این تخصص ماست .

اگر به دنبال یک تجارت و شغل پر درآمد و پر سود هستید و میخواهید یک کارگاه تولیدی برای خود داشته باشید با این کار میتوانید به هدف خود برسید .


** بسیاری از کارگاه ها وکارخانه های تولید مبل / صندلی / تشک / تختخواب و .. میتوانند با خرید خط تولید ابر و اسفنج محصولاتی باکیفیت تولید نمایند .

» سایر تصاویر برای این آگهی




اطلاعات تماس

نام   لایق یزد - آتشی
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://www.layeghyazd.blogfa.com/
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ ۰۲:۳۶:۳۴
تاریخ انقضای آگهی   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ ۰۵:۰۰:۰۰
تعداد نمایش   529
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,سازنده,دستگاه,ابر,اسفنج,تولیدی ابر,سازنده دستگاه ابر,دستگاه اسفنج,سازنده دستگاه اسفنج,تولید دستگاه اسفنج,تولید دستگاه ابر,تولید مبل,خرید خط تولید ابر,خط تولید ابر و اسفنج,خط تولید ابر,سازنده دستگاه ابر و دستگاه اسفنج





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام