پکیج کلرزنی، دیفیوزر هوادهی شرکت کندو

پکیج کلرزنی، دیفیوزر هوادهی شرکت کندو

دسته: صنعت > آب و فاضلاب

استان: تهران

شرکت مهندسی و ساخت کندو (can do) در زمینه تصفیه فاضلاب (wastewater treatment)، تصفیه آب (water treatment)، پایپینگ (Piping) خدمات مختلف مهندسی ارائه می نماید.
تلفن: 26206967- 021 و26206951-021
سایت: www.pakzist.com
****پکیج کلرزنی، پکیج تزریق کلر، پکیج تزریق مواد شیمیایی، دیفیوزر حباب ریز، آشغالگیر دستی و اتوماتیک شرکت مهندسی کندو***
پکیج های تزریق مواد شیمیایی از جمله موارد مصرف تصفیه خانه های صنعتی و شهری می باشند. پکیج های کلرزنی و تزریق مواد شیمیایی شرکت مهندسی و ساخت کندو در مدل های مختلف و بسته به شرایط پروژه طراحی و اجرا می گردند. از مهمترین ویژگی های پکیج های این شرکت به صورت ذیل می باشد.
* مخزن پلی اتیلنی با حجم های مختلف جهت آماده ساز شیمیایی
* مجهز به دوزینگ پمپ اتوماتیک تزریق ماده شیمیایی
* الکتروموتور اختلاط ساخته شده از بهترین مارک های اروپایی
* شفت و پروانه ساخته شده از جنس استنلس استیل و یا تفلون متناسب با نوع محیط اختلاط
****دیفیوزر حباب ریز (diffuser)، دیفیوزر حباب درشت، دیفیوزر دیسکی، دیفیوزر هوادهی عمقی، هوادهی سطحی، بلوئر هوادهی، ساید چنل ***
شرکت مهندسی و ساخت کندو به عنوان یکی از تامین کنندگان تجهیزات آب و فاضلاب، مدل های مختلفی از دیفیوزرهای دیسکی و لوله ای را با مارک شرکت های مختلف اروپایی و آسیایی در کشور عرضه می نماید. از طرفی ارائه انواع بلوئرها و ساید چنل های هوادهی نیز از خدمات دیگر این شرکت می باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه های آب و فاضلاب و سایر خدمات مهندسی شامل مهندسی محیط زیست، مهندسی آب، مهندسی فاضلاب و مهندسی مکانیک و همچنین دیگر محصولات مربوط به تصفیه آب و تصفیه فاضلاب و پایپینگ به سایت این شرکت به آدرس www.pakzist.com مراجعه فرمایید.
*******تلفن: 26206967- 021 و 26206951-021 ******
*******سایت: www.pakzist.com******




اطلاعات تماس

نام   شرکت کندو
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ ۱۱:۵۴:۳۴
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۲/۰۳ ۰۷:۲۴:۳۴
تعداد نمایش   235
کلمات کلیدی   





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام