فرش بزرگپارچه و خاص

فرش بزرگپارچه و خاص

دسته: صنعت > پوشاک و نساجی

استان: اصفهان

فرش بزرگپارچه و خاص
rashidivatan227@yahoo.com
http://www.eslimicarpet.com
نوآوری و خلاقیت یکی از مهمترین ویژگیهای اصلی گروه طلوع اسلیمی محسوب می گردد .
از آن جمله به طراحی و تولید فرشهای خاص ، بزرگپارچه و یکپارچه جهت استفاده در هرگونه فضای معماری مذهبی ، مسکونی ، تفریحی ، هتل ، سالنها و ... می توان اشاره نمود .

در این راستا توجه خاص در انتقال و انطباق طرح و نقوش دکوراسیون ، اندازه و شکل پلان محل مورد نظر با طرح و رنگ فرش تولیدی ، از مهمترین خصوصیات و توانائیهای طراحان و متخصصین هنرمند و با تجربه این گروه می باشد .

به طور مثال در طراحی یکپارچه نقشه فرشی جهت یک فضای 400 مترمربعی از لابی یا سالنی درهتل ، منزل مسکونی و یا شبستان مسجدی ، هر چند با وجود ستون ، قناسی ، فرورفتگی و برآمدگیهای موجود در آن محل ، قسمتهای مذکور به طرز زیبا و حرفه ای در طرح اولیه پیش بینی شده و پس از بافت ، بدون بروز هیچگونه خطا و لطمه ای به طرح فرش ، همگی در جای خود قرار گرفته و به گونه ای ماهرانه به یکدیگر متصل خواهند شد .
بدین ترتیب فرش کامل با طراحی اختصاصی و یکپارچه از آن محل ، تشکیل می گردد . این در حالی است که پس از اتمام مراحل نصب فرش ( به روش ثابت یا سیار ) ، اثر محسوسی از محل اتصال قطعات فرش بر جای نخواهد ماند .

انتخاب تکنولوژی و روش بافت ، هم چنین تعیین نوع جنس نخ خاب و پرز فرش شامل : 100% پشم طبیعی گوسفند ، اکرولیک ، پلی پروپیلن ، پلی استر و یا ترکیبی از آنها و از طرفی دیگر کیفیت فنی بافت آن شامل : رجشمار ، شانه ، تراکم ، ارتفاع پرز ، بافت تخت ، برجسته ، سه بعدی و ... ، بسته به سبک معماری مدرن یا سنتی ، دکوراسیون و نوع کاربرد و استفاده از آن فضا ، مسئله ای است که توسط مشاورین و مهندسین این گروه به صورتی خیلی دقیق و تخصصی محاسبه و ارزیابی شده و در قراردادهای فی مابین به سفارش دهنده پیشنهاد و مورد توافق قرار خواهد گرفت .
برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
http://www.eslimicarpet.com

info@www.eslimicarpetcom

دفتر مرکزی :کاشان، بلوار مطهری، جنب رستوران جوان، گروه فرش اسلیمی

نلفن : 55581112-031

دفتر نمایندگی : یزد، خیابان فرخی، مجتمع شقایق 2، واحد 106

تلفن:6271342-0351

پست الکترونیک: info@eslimicarpet.com

شماره های تلفکس:55581112-031،

پست الکترونیک:info@eslimicarpet.com

پشتیبانی:09337332145




اطلاعات تماس

نام   محمود رشیدی
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ ۱۲:۰۲:۵۵
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۲/۰۳ ۰۷:۳۲:۵۵
تعداد نمایش   1531
کلمات کلیدی   





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام