فروش تابلوهای معرق با مس

فروش تابلوهای معرق با مس

دسته: لوازم وکالا > اثاثیه منزل و لوازم خانگی

استان: خراسان رضوی

فروش تابلو معرق شده و تزئینی

فروش آثار نفیس معرق مس و چوب با بهترین کیفیت و زیبا ترین طرح ها با ارائه بیش از 500 طرح از آیات قرآن ، اشعار و سخنان بزرگان زیر نظر هنرجوی دوره استادی خوشنویسی و دارنده مدرک فوق ممتاز .

اگر به دنبال خرید تابلو هستید فقط کافیست با ما تماس بگیرید چرا که این مجموعه فروشنده انواع صنایع دستی با بهترین کیفیت می باشد .

فروش لوازم و وسایل معرق کاری از قبیل :
_ مس ، مس پتینه شده
_ چسب مخصوص ، اسپری جلا دهنده
_ اره مویی ، تیغ اره مویی
_ انواع طرح زمینه مخمل مشکی ، زرشکی و...
_ پتینه های شرفه و اشکال هندسی
تولید وفروش ویژه صنایع دستی و تابلو های معرق مس با تخفیف استثنایی کلی و جزئی با کیفیت بالا، ارسال به سراسر کشور
و اعطای نمایندگی فروش به شهرهای مختلف کشور
این آثار ،با کیفیت بالا، زیبایی خاص و جلوه منحصر بفردی که دارند بهترین هدیه جهت مناسبتهای مختلف مذهبی و ملی می باشند و زینت بخش اماکن متبرکه (مساجد و حسینیه ها) ،منازل ، دفاتر کار و فروشگها و ...بوده و نگاه هر رهگذری را به خود جلب می کند.
ضمنا گروه هنری آثار نفیس با بهره گیری از هنرمندان متعدد رشته های هنری توانایی طراحی و اجرای سفارشات ویژه شما مشتریان از جمله هدایای مناسبتی و هدیه های تبلیغاتی را در موضوعات مختلف از جمله هدیه روز مادر ، هدیه روز پدر ، هدیه روز معلم ، روز زن ، روز مرد ، روز پزشک ، روز مهندس و ... مثل تابلو وان یکاد ، صلوات و آیه الکرسی را دارد.
شرکت آثار نفیس آماده قرارداد و فروش کلی جهت ارگانها و سازمانها و ادارات و موسسات دولتی و خصوصی جهت هدایای تبلیغاتی می باشد.
معرق مس:
جنس حروف و قطعات :
یک لایه فلز مس که بر روی فیبر استخوانی فیکس شده است و آنچه در معرض دید قرار می گیرد فلز مس با جلا و براقیت بالا می باشد.
جنس پتینه ها:
همان فلز مس فیکس شده روی فیبر استخوانی است که با مواد مخصوص واکنش داده و برنگ آبی فیروزه ای و یا سبز (بصورت طبیعی و نه رنگ آمیزی مصنوعی) در می آید .
زمینه کار:
مخمل مشکی و یا رنگی می باشد که بر روی فیبر 3 میل ام دی اف ، چسبانده می شود.

جنس قاب :
PVC می باشد.
پتینه مسی:
یک لایه فلز مس که بر روی فیبر استخوانی فیکس شده است که با مواد مخصوص واکنش داده و برنگ آبی فیروزه ای و یا سبز (بصورت طبیعی و نه رنگ آمیزی مصنوعی) در می آید .
زمینه کار:
چرم سفید می باشد که بر روی فیبر 3 میل ام دی اف ، چسبانده می شود.
جنس قاب :
چوب جنگلی می باشد.
لینک تلگرام :https://telegram.me/mahnafis
:

» سایر تصاویر برای این آگهی




اطلاعات تماس

نام   سید جواد طیرانیان حسینی
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   http://www.asarenafis.com/
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ ۰۱:۳۱:۵۲
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۴/۰۷ ۰۴:۰۰:۰۰
تعداد نمایش   723
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,فروش,تابلوهای,معرق,مس,صنایع دستی,معرق مس,قاب,تابلو,وسایل معرق کاری,فروش وسایل معرق کاری,فروش لوازم معرق کاری,لوازم معرق کاری,فروش تابلو معرق شده,فروش تابلو معرق,تابلو معرق شده,تابلو تزئیینی,فروش تابلو تزئیینی,خرید تابلو تزئیینی,خرید تابلو,فروش تابلوهای معرق با مس





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام