قاب خط نوشته چاپ شده روی سنگ طبیعی

قاب خط نوشته چاپ شده روی سنگ طبیعی

دسته: لوازم وکالا > اثاثیه منزل و لوازم خانگی

استان: تهران

در گالری گندمستان از اشعار شاعران بزرگ در کنار هنر تایپوگرافی و چاپ روی سنگ استفاده شده و دست به ابداع تابلوهای زیبایی با شوق و مهر فراوان را زده ایم.

چاپ روی سنگ طبیعی از جمله خانواده چاپ های روی اجسام سخت می باشد که با توجه به جنس مستحکم سنگ های مورد استفاده و کیفیت مواد رنگی به کار رفته در مجموعه گندمستان، از جمله محصولات انتخابی مشتریان خوش سلیقه برای استفاده لوکس و دارای ماندگاری بالا در برابر نور خورشید و انواع نور مصنوعی، مواد شوینده و پاک کننده و آب می باشد

هر آنچه در این فروشگاه مشاهده می کنید حاصل خلاقیت طراحان حرفه ای است که با هدف تامین هدایایی متفاوت با دیگر محصولات بازار، زیبا و با کیفیت بالا تولید و عرضه شده است.

شما می توانید چنانچه متن و شعری در وصف دوستان و عزیزانتان دارید به ما سفارش دهید و در اسرع و قت آنرا در قالب قاب سنگی نفیس به او هدیه دهید.

آدرس فروشگاه آنلاین گندمستان: www.gandomestan.ir

» سایر تصاویر برای این آگهی




اطلاعات تماس

نام   گالری گندمستان
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ ۰۲:۴۳:۱۴
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۴/۲۵ ۲۲:۱۳:۱۴
تعداد نمایش   209
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,قاب,نوشته,چاپ,شده,روی,سنگ,طبیعی,چاپ سنگ,قاب عکس,چاپ روی سنگ,چوب ام دی اف سفید,دستگاه چاپ روی اجسام سخت,تایپوگرافی آنلاین,هدیه تبلیغاتی,هدیه تبلیغاتی خاص,هدیه مناسب برای خانمها,تابلو هنری برجسته,خوشنویسی نستعلیق,خطاطی شعر,خرید اینترنتی کادو تولد,چاپ روی اجسام,چاپ روی اجسام سخت,قاب خط نوشته چاپ شده روی سنگ طبیعی





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام