افزایش رتبه در گوگل

ورودی گوگل امروزه یکی از مهم ترین و تاثیر گذارترین آمار برای رشد یک وبسایت است.. به صورتی که هرچه ورودی گوگل ، با استفاده از یک کلمه کلیدی بیشتر باشد محبوبیت گوگل با آن دسته از جستجو ها بهتر بوده و وبسایت ما بیشتر نمایش داده می شود.

همانطور که می دانید موتورهای جستجو روز به روز هوشمند تر می شوند.موتور جستجوی گوگل که در صدر قرار دارد،  نیز از این قاعده مستثنی نیست.یکی از ویژگی های مهم گوگل کاربر محور بودن آن است و همین مسئله باعث محبوبیت این موتور جستجو شده است. یعنی همیشه سعی می کند بهترین وکاربرپسند ترین  نتیجه را نمایش دهد.

یکی از پارامترهای مهمی که گوگل برای بهبود نتایج جستجو در نظر می گیرد رفتار کاربران است.در واقع از هوش انسانی کمک می گیرد.اگر دقت کرده باشید گوگل نتایج جستجو را مرتبا  به صورت رندوم جابه جا می کند و بعضی وقتها سایتهایی که رتبه بسیار پایین دارند را به صدر نتایج می آورد تا ببیند کاربران روی آن کلیک می کنند یا خیر.

رفتار کاربران اغلب از طریق پارامتری به نام (CTR) سنجیده می شود.CTR یکی از پارامترهای مهم و تاثیر گذار در بحث سئو می باشد. 

CTR مخفف عبارت Click Through Rate است  و به معنای حاصل تقسیم تعداد کلیک کاربران به تعداد نمایش است. هر چه میزان CTR بیشتر باشد نشان دهنده آن است که نتیجه حاصل از جستجو برای کاربران مناسبتر است. منطقی است که موتورهای جستجو این شاخص را در رتبه بندی خود دخالت دهند زیرا نتایجی که کاربران بیشتری روی آن کلیک می کنند احتمال اینکه نتیجه بهتری باشد بیشتر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله های تخصصی تر سئو سایتهای دیگر ،در این قسمت  مراجعه کنید. : مقاله اول ، مقاله دوم  ، مقاله سوم

گوگل ایران برای وبسایت  شما امکانی فراهم آورده تا  بتوانید ورودی گوگل مورد نیاز خود را با استفاده از کلمه کلیدی مورد نظر خود از این موتور جستجوی محبوب به دست بیاورید.