تعرفه های ورودی گوگل

چگونه درکمترازیک ماه وبسیار سریعتر از رقبای خود به رتبه های بالاتر در گوگل دست پیدا کنیم؟! تعریف یک (سرچ کلیک) یا یک ورودی ازگوگل  : یعنی یک کاربر واقعی   “عبارت کلیدی” مورد نظر را در گوگل جستجو کرده و سپس روی سایت شما کلیک نماید.

پکیج رایگان ( ۱۰۰ عدد سرچ-کلیک) 

رایگان – سرچ-کلیک۱۰۰

اطلاعات

بیشتر

و

سفارش

تعداد کلیک

دوم

رایگان

زمان

تقریبی

روز

درصد

تخفیف

قیمت

کل

(تومان)

قیمت پایههر

ورودی

(تومان)

تعداد

ورودی

نام

 پکیج

 سفارش ۱۰۰۰  ۱-۳ ۰% ۴۰,۰۰۰ ۴۰ ۱۰۰۰ A
 سفارش ۲۰۰۰  ۲-۴ ۶% ۷۵,۰۰۰ ۳۷٫۵ ۲۰۰۰ B
 سفارش ۳۰۰۰  ۳-۶ ۱۶% ۱۰۰,۰۰۰ ۳۳٫۳ ۳۰۰۰ C
 سفارش ۴۰۰۰  ۴-۸ ۱۸% ۱۳۰,۰۰۰ ۳۲٫۵ ۴۰۰۰ D
سفارش ۵۰۰۰  ۵-۱۰ ۲۵% ۱۵۰,۰۰۰ ۳۰ ۵۰۰۰ E
سفارش ۱۰۰۰۰  ۷-۲۰ ۳۷% ۲۵۰,۰۰۰ ۲۵ ۱۰۰۰۰ F
سفارش ۱۵۰۰۰  ۱۰-۳۰ ۴۵% ۳۳۰,۰۰۰ ۲۲ ۱۵۰۰۰ G
سفارش ۲۰۰۰۰  ۱۵-۴۰ ۵۰% ۴۰۰,۰۰۰ ۲۰ ۲۰۰۰۰ H

تذکر مهم :

برای طبیعی بودن جستجوها ازنظر گوگل ،تعداد آنها متغیر بوده و از ۱۰۰ تا ۳۰۰۰ کلیک  در روز می باشد. و همچنین تعداد جستجو ها تا دو برابر بیشتر از کلیکها است مثلا برای بسته ۱۰۰۰ کلیک ممکن است تا ۲۰۰۰ جستجو انجام شود یعنی همیشه تعداد بیشتری جستجوی (رایگان) برای شما انجام خواهد شد. و به ازای هر سرچ-کلیک ، یک کلیک اضافه رایگان روی سایت شما انجام می شود.در نتیجه پارامتر(سی تی آر) خیلی طبیعی تر افزایش پیدا کرده و نتیجه بهتری در افزایش رتبه در گوگل و بهبود BOUNCE RATE خواهد داشت.  قابل توجه است که هیچکدام از سایتهای مشابه امکان جستجو و کلیک رایگان ندارند.

گارانتی بازگشت وجه در صورت عدم اثربخشی

guarantee1

در صورتی که به مدت یک ماه به صورت مستمر و روزانه، وروودی گوگل دریافت نمایید و تاثیری در  رتبه گوگل ، سایت شما نداشته باشد کل وجه دریافتی عودت داده خواهد شد.(لطفا دقت نمایید ملاک ما آمار یک ماه قبل از سفارش و یک ماه بعد از سفارش در سرچ کنسول در گوگل وب مستر تولز می باشد.)
هرچه تعداد و مدت زمان ارسال  ورودی ها بیشتر باشد نتیجه ورتبه  بهتری کسب خواهد شد. درنتیجه سه پلن آخر یعنی  (F-G-H)که هم تعداد ورودی و زمان بیشتر و هم  درصد تخفیف خیلی بیشتری دارد  پیشنهاد می گردد.در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید از طریق ایمیل زیر پیگیری نمایید. click@irgoogle.ir

ضمانت پرداخت با همکاری زرین پال