سرچ-کلیک چگونه رتبه گوگل را افزایش می دهد؟

 

(یک سرچ کلیک)یا(یک ورودی گوگل)یعنی کاربر واقعی عبارت کلیدی مورد نظر را درگوگل جستجو کرده وسپس روی سایت شما کلیک کند.برای انجام جستجو حتما باید وب سایت شما حداقل در بین ۳۰۰ نتیجه اول (۳۰ صفحه اول ) ، در جستجوی عبارت کلیدی مورد نظر، درگوگل باشد.

یکی از متغیرهای کلیدی در سئو ورتبه بندی سایتها در گوگل پارامتری به نام CTR می باشد.سرچ-کلیک در واقع باعث بهبود این پارامتر می شود.برای اطلاعات بیشتر در مورد CTR می توانید به این مقاله مراجعه کنید.

گوگل ایران برای وبسایت  شما امکانی فراهم آورده تا  بتوانید ورودی گوگل مورد نیاز خود را با استفاده از کلمه کلیدی مورد نظر خود از این موتور جستجوی محبوب به دست بیاورید.

تایید سفارشات وشروع ارسال کاربران حداکثرتا یک روز کاری ممکن است زمان بر باشد. ونهایتا تا یک روز کاری پس از ارسال سفارش می توانید ورودی کاربران را  از طریق سایت خود پیگیری نمایید. ملاک اصلی برای تایید وروودی ها ابزار گوگل وب مستر تولز است زیرا سایر آمارگیرها دقیق نیستند.توجه فرمایید که ابزار گوگل وب مستر تولز همیشه آمار حداقل سه روز  قبل تر ازتاریخ جاری  رانمایش می دهد.  مدت زمان کل  تقریبی ارسال کاربران از گوگل ،به پلن انتخابی بستگی داشته و بین ۱ تا ۴۰ روز می باشد. آموزش گوگل وب مستر تولز را می توانید از این لینک دانلود کنید.

برای طبیعی بودن جستجوها ازنظر گوگل ،تعداد آنها متغیر بوده و از ۱۰۰ تا ۳۰۰۰ کلیک  در روز می باشد. (تعداد جستجو ها تا دو برابر بیشتر از کلیکها است مثلا برای بسته ۱۰۰۰ کلیک ممکن است تا ۲۰۰۰ جستجو انجام شود) یعنی همیشه تعداد بیشتری جستجو برای شما انجام خواهد شد. در نتیجه پارامتر(سی تی آر) خیلی طبیعی تر افزایش پیدا کرده و نتیجه بهتری در افزایش رتبه در گوگل  کسب خواهد شد.

لیست پلنها و اطلاعات مربوط به هر پلن images1

تعداد سرچ بیشتر(و کلیک کمتر)  یکی از مزایا و تفاوتهای کلیدی کار ما نسبت به سایتهای مشابه می باشد.   ارسال این بازدیدها باعث بهبود رتبه جهانی الکسای سایت شما و همچنین بهبود رتبه عبارت کلیدی مورد نظر در گوگل می شود.قابل ذکر است که افزایش رتبه الکسا در پلنهای A تا E تضمین نمی شود . زیرا تعداد بازدید ها کم می باشد.مثلا ۱۰۰۰ بازدید تاثیر زیادی در رتبه الکسا ندارد.همچنین توجه فرمایید که CTR یکی از پارامترها موثردر سئو هستش و برای نتیجه گیری بهتر می بایست سایر فاکتورها وموارد موثردر سئو را رعایت نمایید. سئو مطلق نیست و به عوامل زیادی بستگی دارد. وهمچنین بهتراست حداقل به مدت یک تا سه ماه به طور مرتب روزانه ترافیک ورودی داشته باشید.

هرچه تعداد و مدت زمان ارسال  ورودی ها بیشتر باشد نتیجه ورتبه  بهتری کسب خواهد شد. درنتیجه سه پلن آخر یعنی  (F-G-H)که هم تعداد ورودی و زمان بیشتر و هم  درصد تخفیف خیلی بیشتری دارد  پیشنهاد می گردد.در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید از طریق ایمیل زیر پیگیری نمایید. click@irgoogle.ir

با تشکر گوگل ایران

گوگل فارسی