هشدار!!!مراقب سایتهای کلاهبردار باشید!

اخیرا مشاهده شده که بعضی از سایتهای کلاهبردار به اسم افزایش رتبه در گوگل و الکسا و ارسال بازدید با قیمتهای بسیار پایین سرویس ورودی از گوگل ارائه می دهند.این کار با استفاده از یک روش متقلبانه و روبات یانرم افزار اتوماتیک انجام می شود.بدین صورت که با ارسال آدرس google.com در هدر و آدرس url بازدید ارسالی به ظاهر نشان داده می شود که کاربر ازطریق گوگل ارسال شده است.و شما وقتی در آمارگیرهای معمولی مشاهده می کنید آمار ورودی هااز سایت گوگل نشان داده می شود ولی در واقعیت هیچ کاربری روی سایت شما کلیک نکرده است واین کار هیچ تاثیری در رتبه سایت شما در گوگل  ندارد جز اینکه پول شما به باد داده می شود.

دقت نمایید برای چک کردن آمار واقعی وروودی های گوگل حتما از پنل google webmaster tools  استفاده نمایید. به همین دلیل تاکید ما بر استفاده از آن می باشد.

آموزش رایگان گوگل وب مستر تولز را می توانید از اینجا دانلود نمایید.

جالب است بدانید برای من جای سوال بود با این قیمت پایین چگونه چنین سرویسی ارائه می دهند؟!!!به آن شک کردم برای همین درخواستی برای ارسال بازدید با یک “عبارت کلیدی” که اصلا ربطی به سایت من نداشت دادم.و باکمال تعجب دیدم که باهمان عبارت از گوگل برای من وروودی فرستاد و توی آمارگیر سایت هم نشان داده می شد.وقتی لاگهای سرور را چک کردم متوجه تقلبی بودن کاربرها شدم و توی کنسول گوگل هم چیزی مبنا بر کلیک ثبت نشده بود.از قدیم گفتن هیچ ارزانی بی علت نیست!!!

یه هیچ عنوان از سایتهای فروش بکلینک ، بک لینک نخرید.همچنین قابل ذکر است که روشهای افزایش بازدید قدیمی مثل popup دیگر جواب نمی دهد.زیرا هم موتورهای جستجو هوشمندتر شده اند و هم روشهایی برای جلوگیری از آن توسط کاربران وجود دارد مثل popup blocker.و حتی امکان جریمه چنین سایتهایی از طرف گوگل و الکسا نیز وجود دارد.

پس در استفاده از این سرویسها دقت نمایید.

با تشکر مدیریت گوگل ایران

گوگل فارسی
گوگل فارسی