بک لینک رایگان

بکلینک به معنی لینک هایی هستند که  به وبسایت  ما اشاره می کند به عبارت دیگر بک لینک ها ، لینک هایی از وب سایت ما می باشد که زمانی که کاربر بر روی آن کلیک میکند به وب سایت ما وارد می شود .

موتورهای جستجوگر مانند گوگل و بینگ و… بک لینک ها را به عنوان یکی از مهمترین فاکتورها  برای رتبه بندی وب سایت ها در نظر می گیرند  و از بک لینک به عنوان یک فاکتور بسیار مهم برای نمایش محبوبیت یک وب سایت استفاده  می شود.هر چه این لینک ها بیشتر و قوی تر باشد شما در نتایج ،بیشتر صعود خواهید کرد .اهمیت  بک لینک با کیفیت  در سئو سایت و افزایش رتبه در موتورهای جستجو بیش از ۷۰ درصد می باشد.البته داشتن محتوای خوب و باکیفیت نیز مکمل آن است و در صورت نداشتن محتوای مناسب ، بک لینک تاثیر چندانی در افزایش رتبه یک وبسایت ندارد.

ساخت بک لینک رایگان ، به نظر ساده می آید و می توان با یک جستجوی ساده روشهای مختلف آنرا در اینترنت پیدا کرد ولی ساخت بک لینک با کیفیت و اصولی ،که واقعا در افزایش رتبه سایت در گوگل وسایر موتورهای جستجو  تاثیر داشه باشد به این راحتی ها نیست.از روشهای ساخت بک لینک رایگان می توان موارد زیر را نام برد:

  1. ایجاد یک کتاب تخصصی رایگان مثلا به صورت pdf و ارسال آن در سایر سایتها مخصوصا سایتهای دانلود

  2. وبلاگ وبسایت خود را ایجاد کنید

  3. تولید محتوا و آموزش های تصویری

  4. ایجاد یک سرویس رایگان و جذاب 

  5. ارسال پست و نظر در سایر سایتها ، وبلاگها و فرومها

  6. تولید محتوای قوی و مفید (کپی نباشد)

  7. ثبت سایت در دایرکتوری های مجاز ( اسپم نباشند)

  8. استفاده از شبکه های مجازی مثل لینکدین ،فیسبوک و…(قابل ذکر است که لینکهای تلگرام هیچ تاثیری در سئو ندارند)

حال سوال اینجاست آیا تمام بک لینک ها مفید هستند؟

بک لینک

در یک کلام٬ بک‌لینک هایی که به صورت طبیعی توسط نویسنده/مدیر یک  سایت ، به سایت شما با یک متن و عبارت مرتبط به سایت شما ، ایجاد شده باشند بک‌لینک خوب نامیده می‌شود.کیفیت بک لینک خیلی مهمتر از کمیت آن می باشد.میزان اثر بخشی یک بک لینک نوفالو از یک سایت با اعتبار بالا ،خیلی  بیشتر از ۱۰۰ لینک بی کیفیت از سایتهای با رتبه پایین خواهد بود.کما اینکه لینک گرفتن از سایتهای بی اعتبار حتی ممکن است نتیجه عکس داده و باعث کاهش رتبه در گوگل شود.

چه بک لینکهایی مضر هستند؟

در صورتی که اصول لینک سازی رعایت نشود و لینک گرفتن از سایت ها یی با کیفیت پایین میتواند به ضرر وب سایت ما باشد و حتی ممکن است وب سایت ما را در نتایج گوگل با افت روبه رو کند. این بک‌لینک ها نباید از سایت‌های اسپم بیایند٬ نباید تعداد لینک‌های خروجی آن سایت یا آن صفحه بسیار زیاد باشد٬٬ نباید سایت لینک دهنده (یا حداقل صفحه ای که لینک شما درآن ثبت شده) با سایت شما از نظر ارتباط موضوعی خیلی غریبه باشد .استفاده از سایتها ونرم افزارهای ایجاد بک لینک اتوماتیک وانبوه .و فاکتورهای بسیار دیگری که بسیاری از آنها در موتورهای جستجو به صورت یک راز بوده و هیچوقت به صورت علنی اعلام نمی شود.این  فاکتورها را باید بر اساس تجربه و کار زیاد بدست آورد.

موتور جستجوی گوگل به شدت با خرید وفروش بک لینک مخالف بوده و در صورت تشخیص سایت را جریمه خواهد کرد.امروزه گوگل با الگوریتم های خود سایتهایی که بک لینکهای بی کیفیت زیادی دارند را جریمه میکند و به همین خاطر است که دیگر زمان گرفتن بک لینکهای چند هزارتایی گذشته است. امروز باید تعداد بک لینکهای شما کم باشد ولی کیفیت آنها بالا باشد.

با استفاده از پکیج ۲۰ بک لینک گوگل ایران ، می توانید لینک سایت خود را در برترین وبزرگترین سایتهای ایران و جهان ثبت نمایید.گوگل ایران برای شما به صورت کاملا اصولی بک لینکهای با کیفیت و با قدرت در سایتهای با اعتبار بالا ،ایجاد می کند.همچنین در این پکیج آخرین اصول طلایی و رازهای ایجاد بک لینک بر اساس آخرین آپدیت های گوگل به شما آموزش داده می شود.حتما به این نکته توجه داشته باشید که امروزه کیفیت سورس و منبع فرستنده لینک از اهمیت ویژه ای برخوردار است و گاهی فقط یک لینک از یک سایت بسیار معروف و با کیفیت میتواند ارزشی بیش از صدها لینک از سایتهای بی هویت داشته باشد. 

آموزش این اصول را درهیچ سایت دیگری پیدا نخواهید کرد. زیرا اسرار وفوت کوزه گری سئو کاران حرفه ای می باشد.که آنها را در هیچ سایتی علنی بازگو نمی کنند.