سوالات عمومی پکیج ۲۰ بک لینک

پرسش و پاسخهای متداول در مورد پکیج ۲۰ بکلینک گوگل  ایران :

۱-  آیا این بک لینکها دائمی هستند یا نیاز به تمدید ماهانه  یا سالانه دارند؟

تمامی بک لینکهای این سرویس دائمی بوده و شما فقط یکبار پرداخت خواهید داشت. بک لینکهای این سرویس نیازی به تمدید ماهانه یا سالانه ندارند.

۲-آیا این سرویس برای سایت من از نظر گوگل امن است؟

بله این سرویس ۱۰۰ درصد امن می باشد. تمامی لینکها بصورت دستی در سایتها ایجاد میشوند و تمامی این سایتها نیز در واقع بزرگترین، معتبرترین و مورد اعتمادترین سایتها از نظر گوگل هستند.مابه شمابکلینک نمی فروشیم بلکه به صورت اصولی برای وبسایت شما بکلینک ثبت می کنیم. با این شرایط چگونه گوگل میتواند سایت شما را جریمه کند؟ در واقع این سرویس کاملا منطبق با اصول و دستورالعملهای خود گوگل است.

۳-آیا بک لینکها بصورت فالو follow قرار میگیرند و یا بصورت نو فالو nofollow؟

با توجه به اینکه ما تمامی سعی خود را می کنیم تا سرویسهای بک لینک سازی ما از دید گوگل کاملا طبیعی جلوه نماید لذا در این پکیج تعدادی از لینکها بصورت فالو بوده و برخی نیز بصورت نو فالو می باشند تا کاملا طبیعی به نظر برسد. (البته تعداد لینکهای فالو بیشتر است). لطفا به این موضوع توجه داشته باشید که بک لینکهای نو فالو نیز در صورتیکه از منبع بسیار با کیفیت باشند مورد توجه گوگل بوده و باعث افزایش اعتبار سایت شما می شوند.

۴- این سرویس چگونه به سایت من کمک می کند؟

ین سرویس در واقع قدرت authority سایت شما را افزایش می دهد و این موضوع باعث افزایش اعتماد گوگل به سایت شما خواهد شد و نهایتا منجر به افزایش رنکینگ گوگل، بالا آمدن سایت در کلمات کلیدی و افزایش بازدید و  موفقیت سایت شما خواهد گردید.همچنین با معرفی سایت شما در سایتهای پربازدید باعث افزایش بازدید مستقیم ازسایت شمامی شود.

۵- چه مدت طول میکشد تا نتایج ظاهر شود؟

معمولا برای دیدن نتیجه بایستی لینکهایی که ثبت میشود بصورت طبیعی توسط گوگل شناسایی شوند و توجه نمایید که این موضوع خارج از اختیار ما میباشد و بصورت مستقیم به گوگل مرتبط میشود و این کار میتواند ۱ تا ۳ ماه بطول بیانجامد. در واقع مسئولیت ما پس از ارائه گزارش کار و لیست صفحاتیکه بک لینک شما در آن قرار گرفته است به اتمام رسیده و باقی کار در اختیار گوگل میباشد.

۶- آیا با ثبت این ۲۰ بکلینک، سایت من تضمینی ۱۰۰ درصد به رتبه یک گوگل می رسد ؟

خیلی صادقانه بگوییم هرکس به شما درسئو ،تضمین ۱۰۰درصد داد بدانید دروغ گفته.بحث سئو به عوامل مختلفی ازقبیل میزان رقابت پذیری کلمات کلیدی و میزان کار رقبای شما بستگی دارد.ممکن است شما ۲۰ بکلینک بسازید ولی رقبایتان خیلی بیشتراز شما کارکرده باشند.ولی ما درجزوه اسرار سئو به شما فوت و فن کار را آموزش می دهیم.درصورتی که به نکات گفته شده درجزوه عمل کنید ۱۰۰ درصد ، باعث بهبود رتبه شماخواهد شد.در صورتی که رقابت درکلمات کلیدی مورد نظر شماخیلی شدید نباشد می توانید به رتبه های اول هم برسید.

۷-چرا نام وب سایتهای فارسی اعلام نشده است؟

این وبسایتها جزو برترین وپربازدید ترین وبسایتهای ایرانی می باشند که امکان ثبت لینک رایگان را دارند و ماباچندین ماه بررسی وجستجو در وب فارسی این مجموعه را گردآوری کرده ایم.نام ومشخصات کامل آنها پس از انجام سفارش ،برای شما ارسال خواهد شد.سایتها شامل : فروم ، خبری ، آگهی ، آماری، بلاگ ، اجتماعی ، تخصصی و مهندسی ، فیلم و ویدئو ، فروشگاهی و … می باشند.

۸- جزوه اسرار سئو چیست؟

مادر این مقاله که به صورت pdf برای شما ارسال می شود،کلیدی ترین نکات واسرار و روشهای ثبت بکلینک اصولی براساس آخرین آپدیت والگوریتمهای گوگل را به شما آموزش می دهیم.این نکات رادر هیچیک از وبسایتهای فارسی پیدا نخواهیدکرد.چون فقط سئوکارهای حرفه ای از آن اطلاع دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر ونمونه کار می توانید هدیه رایگان را دانلود نمایید.

 

پشتیبانی و مشاوره رایگان : (۹ صبح تا ۱۴ – ۵ عصر تا ۲۱) (موسوی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *