درباره ما

چرا گوگل ایران ( گوگل فارسی ) با همه سیستم های تبلیغاتی که هم اکنون در ایران موجود است متفاوت است؟!

امروزه سیستم های متنوعی برای تبلیغات و بازاریابی و اطلاع رسانی کالا وخدمات وجود دارد که هرکدام مزایا و معایبی دارد. بزرگترین عیب مشترک همه این روشها وجود یک گسست وجدایی بین

فروشنده و مشتری یا خریدار می باشد. به صورتی که همیشه فروشندگان باید برای تبلیغات وبازاریابی ومعرفی کالا وخدمات خود هزینه های زیادی صرف کنندکه عمده این هزینه ها به دلیل اینکه برای

مشتری هدف صرف نمی شود به هدر می رود.

ازطرفی مشتری نیز باید برای پیدا کردن کالا یا خدمات مورد نیاز خود زمان زیادی را صرف کند که در نهایت باعث اتلاف وقت و هزینه برای هر دوطرف می شود. برای مثال درسیستم های ارسال

اس ام اس تبلیغاتی ،بسیاری ازاس ام اس های تبلیغاتی که ارسال می شود به دست مشتریان واقعی نمی رسد و علاوه براتلاف هزینه برای فروشندگان باعث ایجاد مزاحمت های ناخواسته وتجاوزبه

حریم خصوصی افراد وایجاد نارضایتی برای مشترکان تلفن همراه می شود.

یا در مورد سایت های نیازمندی و اینترنت کسی که به دنبال کالا یا خدمتی خاص می گردد باید زمان زیادی راصرف جستجو در اینترنت وپیدا کردن کالای مورد نیاز و مورد اطمینان خود بکنند.

علاوه بر آن بسیاری ازافراد به دلیل اینکه با اینترنت آشنایی ندارند ترجیح می دهند برای پیدا کردن کالا یا خدمات مورد نیاز خود ازروش های سنتی استفاده کنند. اصل پیدایش گوگل ایران یا 

گوگل فارسی هم برپایه ایجاد سیستمی است که با هدفمند کردن بازاریابی وتبلیغات فروش کالا این معایب را برطرف کند.

یکی از مهمترین فاکتورهای مهم در تجارت تبلیغات است و یکی از بهترین روشهای تبلیغ ، حضور و نمایش در موتور جستجوی گوگل می باشد.

با ارسال آگهی در گوگل فارسی در کمتر از سه ماه در نتایج جستجوی سایت گوگل قرار بگیرید و به کسب و کار خود رونق ببخشید.

بر اساس گزارش سایت گوگل تا کنون بیش از 50 هزار آگهی ثبت شده در گوگل ایران ، در سایت گوگل ثبت و ایندکس شده است.

گوگل فارسی درواقع یک بانک اطلاعات هوشمند جامع است.