پوشش سلولزی پالپینگ(کیواران نمایندگی رسمی کردستان)

پوشش سلولزی پالپینگ(کیواران نمایندگی رسمی کردستان)

دسته: املاک وساختمان > خدمات ساختمانی

استان: کردستان

پوشش های سلولزی معدنی پالپینگ
مواد تشکیل دهنده پالپینگ:
پالپینگ تشکیل شده از الیاف مصنوعی-سلولز-رزین های ساختمانی-آراینده های معدنی-پیگمنتهای مقاوم،روان کننده ها و سایر افزودنیها که به صورت خمیر بر روی سطوح داخلی و نیمه بیرونی ساختمان مانند منازل،راه پله،پاسیو،سالن اجتماعات،ادارات،مغازه ها،سینما ها،هتل ها،……اجرا می گردد.
موارد مصرف پوشش های سلولزی
پوشش های سلولزی قابلیت اجرا بر روی کلیه سطوح را دارا می باشد . این نوع پوشش بسیار مورد توجه انبوه سازان قرار دارد .زیرا به منظور صرفه جویی های مالی و زمانی بعد از اجرای گچ و خاک , اقدام به اجرای پوشش های سلولزی می نمایند .
به عبارت دیگر مرحله گچ کاری که مرحله ای وقت گیر و در عین حال هزینه بردار است حذف می گردد . همچنین این نوع پوشش قابلیت اجرا بر روی سطوح دیگر نظیر گچ , رنگ روغن , رنگ پلاستیک ,چوب , شیشه و …. را با توجه به دستور العمل اجرایی خاص خود دارا میباشد .
از پوشش های سلولزی میتوان جهت امور دکوراتوری در فضاهای مختلف نیز استفاده کرد.یعنی علاوه بر داشتن خاصیت و ویژگی مهم عایق بودن میتواند برای زیبا سازی در تزئینات داخلی و دکورهای گوناگون مورد استفاده قرار گیرد .
این پوشش به دلیل بهره مندی از طیف بالای رنگی و امکان اجرای آن به صورت طرحهای مختلف (مانند اشکال هندسی و اشکال طبیعی مانند گل و درخت و …) می تواند در فضاهای آموزشی مانند مهد های کودک , مدارس و دانشگاه ها مورد استفاده قرار گیرد و ضمن ایجاد فضایی آرامش بخش , محیطی زیبا و جذاب را به وجود آورد .
از این پوشش همچنین میتوان داخل سالن های پذیرایی ,سالن های سینما و اماکن عمومی پر رفت و آمد مانند سالن ترمینالها و فرودگاه , شرکتها و موسسات اداری , فروشگاه ها و غیره استفاده نمود
پالپینگ نمای خارج ساختمان به صورت پاششی بر روی نما اجرا میگردد و 100%ضد آب بوده و دارای84 ماه گارانتی میباشد
در www.kiwaran.ir اطلاعات لازم را کسب و از عکسها دیدن فرمایید
نمایندگی رسمی و انحصاری پالپینگ در کردستان گروه کیواران




اطلاعات تماس

نام   حیدر نصیری
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ ۰۹:۳۶:۴۲
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ ۰۵:۰۶:۴۲
تعداد نمایش   476
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,پوشش,سلولزی,پالپینگ(کیواران,نمایندگی,رسمی,کردستان),پوشش سلولزی,رومالین,پتینه سازان جوان,بلکا,میکای رنگی,بهترین پوشش سلولزی,پوشش سلولزی ضد آب,مینرال,پوشش پاششی نمای خارجی ساختمان,پوشش سلولزی پالپینگ(کیواران نمایندگی رسمی کردستان)





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام