تولید درب و پنجره دوجداره upvc وآلومینیوم در اهواز

تولید درب و پنجره دوجداره upvc وآلومینیوم در اهواز

دسته: املاک وساختمان > خدمات ساختمانی

استان: خوزستان

درب و پنجره دو جداره شرکت دیبا
طرح ویژه تعویض پنجره های قدیمی
ارائه 10درصدتخفیف برای پنجره های تعویضی
فروش ویژه برای تمام هموطنان
ساخت درب و پنجره های پی وی سی از نوع سخت در سال 1960 در اروپا آغاز شد . با پیشرفت تکنولوژی و افزایش هزینه تولید درب و پنجره های چوبی آهنی و آلومینیومی ، استفاده از این نوع درب و پنجره ها رونق روز افزون یافته است .
سهولت ایجاد تنوع در طرح و رنگ استقامت فیزیکی وپایداری در برابر شرایط جوی متفاوت و همچنین قابلیت باز یافت پی وی سی بکار رفته در ساخت درب و پنجره ، موجب تحولات عمده ای در این صنعت شد . بکارگیری شیشه های دو جداره خاصیت عایق بودن در مقابل صدا و حرارت را در پنجره های uPVC افزایش داده است ، امروزه در کشورهای اروپایی بیش از 70 درصد سهم بازار درب و پنجره متعلق به uPVC است .

پی و ی سی ترکیبی است از مشتقات نفت خام و گاز کلر که طی فرایند پلیمر یزاسیون تولید می شود .

uPVC مخفف کلمات ( unplas poly vinyl chloride ) می باشد و اصلی ترین ماده تشکیل دهنده پروفیل ( polyvinyl chloride ) است . این ماده حدود 85 در صد ترکیب آمیره اولیه تولید پروفیل uPVC را تشکیل می دهد ، علاوه بر این ماده ، مواد افزودنی دیگری نیز جهت ایجاد خواص مورد نیاز به ترکیب اضافه می شود که عدم وجود آنها یا تغییر میزان بکار رفته در فرمولاسیون میتواند محصول نهایی ساخته شده را به شدت تحت تأثیر قرار دهد .

تماس مستقیم مهندس اسماعیلی 09128948968

» سایر تصاویر برای این آگهی




اطلاعات تماس

نام   شرکت دیبا
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ ۱۶:۳۸:۲۷
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ ۱۲:۰۸:۲۷
تعداد نمایش   606
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,تولید,درب,پنجره,دوجداره,upvc,وآلومینیوم,اهواز,درب و پنجره دوجداره,درب و پنجره یو پی وی سی,تولید درب و پنجره دوجداره upvc وآلومینیوم در اهواز





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام