upvc در اهواز

upvc در اهواز

دسته: املاک وساختمان > خدمات ساختمانی

استان: خوزستان

خصوصیات و ویژگی های شیشه دو جداره
ــ عایق حرارتی و برودتی
از نظر کمیت، مقدار حرارت انتقال یافته از طریق شیشه با پارامتری به نام ضریب انتقال حرارت (ثابت K) مشخص می شود.
ثابت K طبق رابطه زیر تعریف می شود :
(K=Q/A*(T1 - T2
که در آن Q = میزان انتقال دما
A = مساحت پنجره
T1 = درجه حرارت خارج(فضای بیرونی)
T2 = درجه حرارت داخل(فضای داخلی)
بنابراین میزان انتقال حرارت از طریق پنجره با استفاده از رابطه زیر محاسبه می گردد :
(Q=KA*(T1 - T2
به سهولت می توان مشاهده نمود با افزایش میزان انتقال حرارت، میزان ثابت K افزایش یافته و پنجره از عایق کمتری برخوردار خواهد بود.
به طور کلی مقدار ثابت K به فاصله بین دولایه شیشه، نوع هوا یا گاز میانی و ضخامت لایه های داخلی و خارجی شیشه بستگی دارد.
به طور مثال برای یک شیشه تک جداره با ضخامت 4 میلیمتر، مقدار ضریب ثابت K برابر 8/5 و برای یک قطعه شیشه دوجداره با دو لایه 4 و 6 میلیمتری و فضای میانی 14 میلیمتر که با گاز آرگون پر شده باشد، مقدار ضریب ثابت K به 8/1 کاهش می یابد. این امر باعث صرفه جویی در میزان مصرف انرژی به مقدار 40 درصد و کاهش آلودگی صوتی به میزان 35 - 30 دسی بل(db) خواهد شد.

ــ تنوع در ارائه شیشه
با توجه به فضای داخلی دو لایه شیشه، امکان نصب پروفیل های دکوراتیو به صورت مشبک و با ایجاد کادر با طرح های مختلف و همچنین انواع شیشه با رنگ های مختلف جهت زیبایی وجود دارد.
علاوه بر آن با نصب روکش های خاص PVC به نام (Gorgin Bar) بر سطح لایه بیرونی شیشه، این امکان را برای مشتری فراهم می آورد که بتواند فرم های حاشیه ای متناسب با سلیقه خود را طراحی نماید و اغلب شیشه های دوجداره مورد استفاده در ساختمان های مسکونی از نوع فلوت بی رنگ می باشد ولی با توجه به سلیقه و انتخاب مشتری می توان امکان تولید شیشه دوجداره با جداره خارجی 6 میلیمتر در انواع رنگ های متنوع، ساده و رفلکس، لمینیت، سکوریت، سیم دار، ضد گلوله Low - E جهت ساختمان های دولتی و یا مجتمع های تجاری، اداری، مسکونی و بیمارستانی را فراهم آورد.
از آنجایی که شیشه به تنهایی قادر به هدایت گرما و سرما بین دو محیط داخلی و خارجی می باشد بنابراین پنجره ها در هر ساختمان قوی ترین نقاط انتقال دهنده هوا به محیط داخلی محسوب می گردند. مشکلی که امروز مهندسین معمار در طراحی و اجرای واحدهای ساختمان با آن مواجه اند حفظ گرمای محیط ساختمان در زمستان و سرما و برودت فضای داخل در تابستان می باشد.
این امر ضمن فراهم نمودن آسایش و آرامش ساکنین داخلی، امکان صرفه جویی در مصرف انرژی را نیز به دنبال دارد، به همین منظور در معماری مدرن استفاده از پنجره های عایق و نصب شیشه های دوجداره بر روی آن توصیه می گردد.

تماس مستقیم مهندس اسماعیلی 09128948968

» سایر تصاویر برای این آگهی




اطلاعات تماس

نام   شرکت دیبا
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ ۱۶:۳۹:۱۹
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ ۱۲:۰۹:۱۹
تعداد نمایش   875
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,upvc,اهواز,پنجره دوجداره,upvc در اهواز





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام