عایق رطوبتی فار نانو Far Nano

عایق رطوبتی فار نانو Far Nano

دسته: املاک وساختمان > خدمات ساختمانی

استان: آذربایجان غربی

عایق رطوبتی Far Nanoبا فن آوری نانو تولید و ارائه گشته و با دارا بودن ابعاد ریز ذرات خود و جذب در سطوح مختلف با ایجاد یک پوشش غیر قابل رویت ، سطح را از تماس و نفوذ عوامل جوی و محیطی همچون نفوذ آب ، رطوبت ، روغن و سایر مواد شیمیایی محافظت نموده و موجب افزایش طول عمر و زیبایی سازه میگردد.
این محصول برای کلیه سازه های آجری ، خشتی و تاریخی ، مجسمه های سنگی ، آثار باستانی ، حوضچه های بتنی ، استخرهای شنا و پرورش ماهی ، قطعات پیش ساخته بتنی وگچی ، پشت بامها ، سطوح موزائیک و کاشی ، رفع نم و رطوبت سرویسهای بهداشتی بدون نیاز به تخریب کاشی و سطح ، قطعات چوبی و غیره کاربرد دارد .
Far Nano یک مایع شفاف ، بیرنگ ، بدون بو ، غیر آتش زا ، بدون آلودگی و بر پایه مواد معدنی با ابعاد نانومتریک بوده که برای واترپروف نمودن سطوح مختلف همچون بتن ، موزائیک ، سیمان ، خاک ، سنگ و چوب استفاده شده و با ایجاد یک لایه سطحی و سپس نفوذ در این سطوح ، از نفوذ آب ، نم و رطوبت ، سیالات شیمیایی ، روغن ها و ... جلوگیری کرده و مانع از تماس مواد شیمیایی و نیز رشد قارچها و کپک ها گشته و سطح را از شوره زدگی محافظت مینماید . استفاده از Far Nano باعث ضد آب نمودن بتن و مقاوم سازی آن در مقابل سایش و فرسایش نموده و بهترین عایق با قابلیت تنفس جهت ایزولاسیون سطوح مختلف در برابر فشارهای منفی بخارات آب میباشد .
جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید
نمایندگی از تمام شهرهای ایران پذیرفته میشود

شرکت فارا رزین
تلفن : 32244335 - 32258197 - 32258196 - 044
فکس : 32248414 - 044
همراه : 09143458809


www.fararesin.com

( عایق رطوبتی farnano )




اطلاعات تماس

نام   kobrani
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ ۰۲:۱۵:۳۴
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ ۲۱:۴۵:۳۴
تعداد نمایش   594
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,عایق,رطوبتی,فار,نانو,Far,Nano,عایق رطوبتی فار نانو Far Nano





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام