طراحی و نصب کابینت با متنوع ترین متریال ها چوبی

طراحی و نصب کابینت با متنوع ترین متریال ها چوبی

دسته: املاک وساختمان > خدمات ساختمانی

استان: قم

کلینیک ساختمانی رستاک گستر با هدف ارائه محصولات و متریال های روز دنیا برای تمامی مراحل اجرایی ساختمان فعالیت خود را در سال 1388 آغاز کرد .
این مجموعه با گذشت زمان و احساس نیاز مشتریان به محصولات جدید و هم تراز با مدل های مطرح جهان، اقدام به طراحی و اجرای انواع کابینت آشپزخانه مدرن و کلاسیک ، پارتیشن های اداری ، فرهنگی ، فروشگاهی ، تجاری و پزشکی ، کمد دیواری و سایر محصولات چوبی نمود.
کلینیک ساختمانی رستاک گستر به دلیل احترامی که برای مصرف کنندگان خود قائل است، مبادرت به تهیه و تأمین بهترین مواد اولیه از شناخته ترین شرکت ها نموده است. انواع متریال های چوب، ام دی اف و صفحات سنگ بکار رفته در محصولات شرکت از برترین تأمین کنندگان داخلی و خارجی تأمین می شود.
برای اعمال سلیقه مشتریان، تمامی سفارشات پیش از اجرا به صورت 3 بعدی طراحی شده و پس از تأیید ایشان، فرآیند تولید آغاز می شود.
امید می رود با پشتکار و تلاشی که پرسنل این مجموعه در راه خدمت گزاری به مشتریان عزیز دارند، شاهد ارائه خدمات بهتر و کامل تری به مشتریان محترم باشیم.
کابینت کلاسیک
ساخت و نصب انواع کابینت آشپزخانه کلاسیک تمام چوب و ممبران با بالاترین کیفیت
کابینت مدرن
ساخت و نصب انواع کابینت آشپزخانه مدرن تمام ام دی اف ساده و های گلاس با بالاترین کیفیت

» سایر تصاویر برای این آگهی




اطلاعات تماس

نام   کلینیک ساختمانی رستاک گستر(میرمحمدی)
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ ۰۲:۵۹:۱۴
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ ۲۲:۲۹:۱۴
تعداد نمایش   457
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,طراحی,نصب,کابینت,متنوع,ترین,متریال,چوبی,کابینت کلاسیک قم,کابینت مدرن قم,کابینت قم,انواع کابینت قم,کابینت ممبران قم,کابینت تمام چوب قم,کابینت ارزان قم,کابینت براق قم,قیمت کابینت قم,اجرای کابینت قم,اجرای ارزان و سریع کابینت قم,طراحی و نصب کابینت با متنوع ترین متریال ها چوبی





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام