میان بولت آب بند چدنی و فنری

میان بولت آب بند چدنی و فنری

دسته: املاک وساختمان > خدمات ساختمانی

استان: قم

- میان بولت آب بند چدنی

میان بولت آب بند چدنی در سازه هایی به کار می رود که نیاز به آب بندی دارند . اندازه میان بولت آببند چدنی ثابت است و توسط بولت های تمام رزوه و مهره و واشر به پشت بندهای عمودی متصل خواهد شد و پس از پایان مراحل بتن ریزی میان بلت آب بند چدنی در بتن مدفون خواهد شد .

- میان بولت آب بند فنری

میان بولت آببند فنری که بسته به ضخامت دیوار اندازه آن قابل تغییر خواهد بود و توسط بولت و مهره و واشر به پشت بندهای عمودی متصل می شود . میان بلت آب بند فنری در دو نوع دنده درشت و دنده ریز تولید می شود .

صنعتگران مهر با بیش از 20 سال سابقه تولید در زمینه ریخته گری و تراشکاری و اتصالات قالب بتون از معتبرترین تولید کنندگان اتصالات قالب فلزی بتن می باشد

جهت مشاهده و آشنایی بیشتر با محصولات تولیدی صنعتگران مهر و نحوه عملکرد آن ها در سیستم قالب بندی مدولار لطفا از سایت صنعتگران مهر دیدن فرمائید.

وب سایت: www.sanatgaran-mehr.com

وبلاگ: ghaleb-rostami.blogfa.com
ایمیل: ghaleb.beton@yahoo.com
موبایل: {09123534612} محمد رستمی
تلفکس: 02533365423

آدرس کارخانه:قم-جاده قدیم کاشان کیلومتر7 کوچه آجر ماشینی عدل پلاک1




اطلاعات تماس

نام   محمد رستمی
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ ۰۳:۰۳:۳۵
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ ۲۲:۳۳:۳۵
تعداد نمایش   461
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,میان,بولت,بند,چدنی,فنری,میان بولت آب بند چدنی,میان بولت آب بند فنری,میان بولت آببند چدنی,میان بولت آببند فنری,میان بلت آب بند چدنی,میان بلت آب بند فنری,قالب فلزی بتن,قالب بتن,میان بولت آب بند,میان بولت چدنی,میان بولت فلزی,میان بولت قالب بندی بتن,آب بندی بتن,آب بندی دیوار بتنی,آب بندی مخزن بتنی,میان بولت آب بند چدنی و فنری





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام