فروش نیروگاه برق خصوصی دائم کار گازسوز

فروش نیروگاه برق خصوصی دائم کار گازسوز

دسته: املاک وساختمان > املاک صنعتی

استان: تهران

پرسودترین سرمایه گذاری در ایران ،
حداقل سرمایه مورد نیاز: یک میلیارد تومان

فروش نیروگاه برق خصوصی دائم کار گازسوز، انواع برندهای معتبر جهانی، صفر و کارکرده، مقیاس کوچک CHP، با قرارداد خرید تضمینی برق، گارانتی و خدمات پس از فروش، محل نصب و راه اندازی: هر شهری که سرمایه گذار تمایل داشته باشد. سود خالص ماهیانه بدون محاسبه ارزش افزوده تولید حرارت و برودت به مدت 21 سال مداوم قیمت برق هر سال گرانتر می شود و در نتیجه سود ماهیانه هر سال بیشتر می شود. قیمت نیروگاه + نصب، راه اندازی و بهره برداری + تمامی مجوزها و تائیدیه ها + اتصال به شبکه سراسری = ارزانترین در ایران.

از مزایای دیگر این نیروگاههای خصوصی می توان به کیفیت بالای برق تولیدی، قابلیت حمل و جابجایی آسان، تولید همزمان برق، حرارت و سرما، دوره احداث کوتاه مدت (4 الی 6 ماه)، تامین انرژی با ضریب حفاظتی بالا، کاهش آلاینده های زیست محیطی و پرداخت به موقع مبلغ کارکرد توسط وزارت نیرو به دلیل پدافند غیرعامل بودن، اشاره کرد.

افتخارات شرکت ما به شرح زیر:
اولین شرکت در ایران که در سال 1389 موفق به اخذ مجوز فروش، احداث، راه اندازی و بهره برداری از نیروگاههای مولد مقیاس کوچک برق شد. فروشنده مستقیم انواع نیروگاههای مقیاس کوچک صفر و کارکرده در انواع برندها از 1 تا 25 مگاوات از جمله: وارتسیلا فنلاند، دویتس آلمان، کاترپیلار آمریکا، ام وی ام آلمان، رولز رویس انگلستان، ام تی یو آلمان، گازکور اسپانیا، پایین ترین قیمت از صفر تا صد این کار در ایران، مجری بیش از پنجاه مگاوات نیروگاه برق خصوصی در سراسر ایران.

* جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فایل طرح توجیهی، تماس بگیرید.

سرمایه گذاران محترم
احتراما به استحضار می رساند: جهت خرید و نصب و راه اندازی و بهره برداری و اخذ تائیدیه ها و مجوزات نیروگاههای برق مولد مقیاس کوچک گازسوز دائم کار، درخواست رسمی خود را با موضوعات زیر

1. مقدار مگاوات مورد نیاز،
2. برند نیروگاه درخواستی،
3. نوع نیروگاه (صفر یا دست دوم)،
4. محل دقیق نصب نیروگاه،
5. موجود بودن پست برق و گاز،
6. مقدار سرمایه ریالی موجود،

با سربرگ شرکت و مهر و امضاء مدیرعامل خطاب به شرکت کاوش پیام پاسارگاد به آدرس پست الکترونیکی kpasargad@yahoo.com ارسال نمایید تا در اسرع وقت نسبت به درخواست شما عزیزان هماهنگی انجام شود و وقت مناسب جهت عقد قرارداد با سرمایه گذاران محترم اعلام گردد.

کارهای زیر به عهده شرکت کارگزار:
تهیه و تحویل نیروگاه، اخذ تائیدیه فنی مولد، تهیه نقشه فنداسیون نیروگاه، نصب و راه اندازی، تائیدیه اتصال به شبکه.

کارهای زیر به عهده خریدار:
آماده سازی محل نصب مولدها و ایجاد خط گاز تا ورودی گاز ساختگاه و هزینه انشعاب گاز و هزینه تهیه کابل های 20 کیلوولت حد فاصل تابلوهای 20 کیلوولت و پست برق منطقه ای و اتصالات مربوطه به متراژ مورد نظر و تجهیزات اتصال به شبکه سراسری و تابلو اتصال به شبکه و هزینه ایجاد ساختگاه (ساختمان دور نیروگاه) و هزینه تجهیزات اسکادا و مانیتورینگ و هزینه لوله کشی گاز و هزینه تابلوی 20 کیلوولت.

با احترام - مدیریت فروش
شرکت کاوش پیام پاسارگاد

» سایر تصاویر برای این آگهی




اطلاعات تماس

نام   محمدرضا بیات
آدرس   
ایمیل   
موبایل   
تلفن   
وب سایت   
تاریخ ثبت آگهی   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ ۰۹:۱۸:۴۱
تاریخ انقضای آگهی   ۱۴۰۰/۰۵/۰۷ ۰۴:۴۸:۴۱
تعداد نمایش   575
کلمات کلیدی   نیازمندیها,نیازروز,نیاز روز,نیازمندیهای ایران,فروش,نیروگاه,برق,خصوصی,دائم,کار,گازسوز,فروش نیروگاه برق خصوصی,فروش نیروگاه برق خصوصی دائم کار گازسوز





این آگهی رادرشبکه های اجتماعی-بیش از100 شبکه- به اشتراک بگذارید :




ارسال پیام